news-background
news-background

پارامونت A Quiet Place 2 را به پاییز ۲۰۲۱ موکول کرد

دنباله‌ی فیلم «یک جای آرام» به کارگردانی «جان کرازینسکی» برای چهارمین بار به تعویق افتاد.

 

پارامونت پیکچرز اعلام کرد که فیلم «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place Part II) را به جای بهار پیش رو، در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این استودیو برای چهارمین بار تاریخ اکران این دنباله‌ی ترسناک را تغییر می‌دهد. این فیلم ابتدا قرار بود ۲۰ مارس ۲۰۲۰ در آمریکا روی پرده برود، اما پاندمی آن را به ۴ سپتامبر موکول کرد. در ماه ژوئیه وقتی پاندمی همچنان می‌تاخت، پارامونت اعلام کرد که «یک جای آرام ۲» را تا آوریل ۲۰۲۱ به تعویق می‌اندازد. با راه‌اندازی شبکه‌ی استریمینگ جدید سی‌بی‌اس‌ویاکام تحت نام «پارامونت+»، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که «یک جای آرام ۲» ممکن است برای جذب مخاطب به صورت انحصاری از این شبکه پخش شود. اما به نظر می‌رسد که پارامونت به اکران فیلم در سالن‌های سینما متعهد مانده و فیلم را اواخر تابستان روی پرده می‌برد.

«یک جای آرام ۲» به نویسندگی و کارگردانی «جان کرازینسکی»، شخصیت‌های «امیلی بلانت»، «میلیسنت سیموندز» و «نوآح جوپ» را بازمی‌گرداند. در این دنباله خانواده‌ی «ابوت» همچنان از هیولاهای حساس به سر و صدا می‌گریزند و با بازماندگان این دنیای بی‌رحم برخورد می‌کنند. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در ایالات متحده و ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

سال گذشته وقتی که تاریخ اکران «یک جای آرام ۲» برای اولین بار تغییر کرد، کرازینسکی در شبکه‌های اجتماعی در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد. او در آن زمان گفت که به اکران فیلم در سالن‌های سینما متعهد می‌ماند. این فیلمساز در حین پاندمی مجموعه‌ی «چند خبر خوب» (Some Good News) را در یوتیوب منتشر کرد. پس از پربیننده‌ شدن این سریال اینترنتی، کرازینسکی امتیاز آن را به فروش رساند و به همین علت با انتقادات زیادی مواجه شد.

پارامونت در تلاش است تا با «یک جای آرام ۲» چندگانه و یک دنیای سینمایی ترسناک خلق کند. پاییز سال ۲۰۲۰ گزارش شد که «جف نیکلز» اسپین‌آف «یک جای آرام» را بر اساس طرح داستانی کرازینسکی کارگردانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید