news-background
news-background

پارامونت+ پیش‌درآمد سریال Yellowstone را می‌سازد

«تیلور شرایدن» تهیه‌کننده اجرایی و یکی از پدید‌آورندگان سریال «یلواستون» (Yellowstone) برای تولید چندین سریال با کمپانی‌های ویاکام‌سی‌بی‌اس و ام‌تی‌وی اینترتینمنت قرارداد بست. این نویسنده ابتدا سریال پیش‌درآمد «یلواستون» تحت عنوان «وای: ۱۸۸۳» (Y: 1883) را برای پارامونت+ می‌سازد. تیزر این سریال یکشنبه در حین برگزاری سوپر بول ۲۰۲۱ رونمایی شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

منابع نزدیک به کمپانی‌ها می‌گویند این قرارداد پنج ساله و ۹ رقمی است و می‌تواند به ۱۵۰ میلیون دلار برسد. شرایدن نامزد اسکار و گلدن گلوب با این قرارداد چندین عنوان انحصاری با کمپانی «۱۰۱ استودیوز» خود به تولید می‌رساند. سریال «۱۸۸۳» که اواخر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد، خانواده‌ی دالتون را در ماجراجویی دیگری در غرب آمریکا دنبال خواهد کرد.

شرایدن یک سال قبل با ام‌تی‌وی اینترتینمنت قرارداد بسته بود و با تبدیل شدن «یلواستون» به پربیننده‌ترین سریال درام شبکه‌های کابلی آمریکا، این همکاری ادامه پیدا کرده است. فصل سوم «یلواستون» با بازی «کوین کاستنر» با ۶.۵ میلیون بیننده زنده+۳ رکوردشکنی کرد.  این سریال در حال حاضر بر روی شبکه‌ی استریمینگ رقیب، «پیکاک» قرار دارد.

این در حالی است که هفته‌ی گذشته گزارش شد شبکه‌ی ABC سفارش ساخت اپیزود آزمایشی سریال «پارک‌های ملی» (National Parks) با نویسندگی «کوین کاستنر»، «آرون هلبینگ» و «جان بیرد» را صادر کرده است. داستان این سریال در مورد مأمورین پارک‌های ملی آمریکا است که در حین محافظت از پارک‌ها معماهای جنایی را حل می‌کنند.

پارامونت سفارش ساخت فصل چهارم «یلواستون» را صادر کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید