news-background
news-background

پارامونت پیشنهاد فروش Top Gun: Maverick به شبکه‌های استریم را رد کرده است

استودیوی پارامونت با فروش دنباله‌ی «تاپ گان» به شبکه‌های استریم ویدیو در حین پاندمی مخالفت کرده است.

 

پارامونت پیکچرز چندین پروژه‌ی بزرگ خود را در حین پاندمی به شبکه‌هایی چون نت‌فلیکس و آمازون فروخته است. آن‌ها تنها در سال ۲۰۲۰ امتیاز پخش فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) «آرون سورکین»  و «مرغ‌عشق‌ها» (The Lovebirds) را به نت‌فلیکس، و اکشن تریلر «بدون پشیمانی»‌ (Without Remorse) با بازی «مایکل بی. جوردن» و «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) با بازی «ادی مورفی» را به آمازون واگذار کرده‌اند. فیلم «ایالات متحده علیه بیلی هالیدی» (The United States vs. Billie Holiday) نیز در آخرین لحظات به هولو سپرده شد.

با این حال، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) به کارگردانی «جوزف کوزینسکی» و «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) هر دو با بازی «تام کروز»، همچنان بزرگ‌ترین عنوان سینمایی پارامونت در سال ۲۰۲۱ خواهند بود که در حال حاضر باید به ترتیب در تاریخ ۲ ژوئیه و ۱۹ نوامبر اکران شوند. «وال استریت ژورنال» به تازگی گزارش داده است که اپل و نت‌فلیکس هر دو به دنبال خرید «تاپ گان: ماوریک» از پارامونت بوده‌اند.

در این گزارش آمده است: «نت‌فلیکس و اپل هر دو از پارامونت پرسیده‌اند که آیا حاضر به فروش این دنباله‌ی به‌شدت شوق‌انگیز با بازی «تام کروز» که قرار بود تابستان گذشته اکران شود هستند یا نه. با توجه به احتمال موفقیت فیلم در گیشه، منابع نزدیک به استودیوها می‌گویند پارامونت با این پیشنهادات مخالفت کرده است.»

با روند کند توزیع واکسن، استودیوها تاریخ پخش فیلم‌هایشان در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ را تغییر داده‌اند. فیلم «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place II) پارامونت اخیراً از بهار به اواخر تابستان آینده موکول شده و «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) ام‌جی‌ام قرار است به جای آوریل در ماه اکتبر آینده روی پرده برود. انتظار می‌رود دیزنی به زودی تاریخ اکران «بیوه سیاه» (Black Widow) را هم از بهار آینده به چند ماه بعد موکول کند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده بود که «کریستفر نولان» تمایلی ندارد همکاری خود با برادران وارنر را قطع کند. این استودیو دسامبر گذشته اعلام کرد که تمامی فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خودش را همزمان با سالن‌های سینما در شبکه‌ی HBO Max پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید