news-background
news-background

«پاتریک دمپسی» در Devils سریال جدید Sky Italia بازی می‌کند

«پاتریک دمپسی» قرار است در سریال جدید اسکای ایتالیا و کمپانی لوکس وید که بازیگران بین‌المللی دارد بازی کند. این سریال 10 قسمتی که بر اساس رمانی نوشته «گوییدو ماریا بِرِرا» است قرار است از ماه سپتامبر به مدت 24 هفته در انگلیس و رُم فیلم‌برداری شود. رمان «گوییدو ماریا بِرِرا» از شرایط بد اقتصادی سال 2008 الهام گرفته است. بازیگر ایتالیایی، «الساندرو بورگی» نیز در این فیلم به نقش آفرینی خواهد پرداخت. سریال «Devils» در ژانر ترسناک ساخته خواهد شد.

این سریال در یک بانک آمریکایی مستقر در انگلیس اتفاق می‌افتد. در سریال «Devils»،  «بورگی» نقش رئیس تجاری ایتالیا را بازی می‌کند که توسط بانکی که «دمپسی» در آن مشغول است با دنیای اقتصاد آشنا می‌شود. زمانی که «بورگی» وارد جنگی اقتصادی بین‌المللی با اروپا می‌شود، «دمپسی» باید تصمیم بگیرد که با استادش، رئیس بانک آمریکایی، همراه شود یا با او بجنگد.

«پاتریک دمپسی» برای حضور در سریال شبکه ABC «Grey’s Anatomy» مشهور است، او همچنین موفق به دریافت دو نامزدی جایزه گلدن گلوب برای حضور در این فیلم شد. «بورگی» نیز به تازگی در اولین سریال ایتالیایی زبان شبکه نتفلیکس، «Suburra» حضور یافته است. کارگردان کهنه کار تلویزیون و سینمای انگلیسی، «نیک هوران» به عنوان سازنده و کارگردان این سریال به همراه «جان میشلینی»، کارگردان ایتالیایی، حضور خواهد داشت. دیگر بازیگران سریال «لایا کاستا»، «مالاچی کربی»، «پاول کودری»، «پیا مکلر»، «هری میشل» و «سالی هارسن» هستند. این سریال انگلیسی زبان به عنوان اولین پروژه مشترک بین شرکت تولیدی اسکای ایتالیا و کمپانی لوکس وید با همکاری استودیو اورنج را رقم خواهد زد. شرکت اسکای ویژن مسئول پخش این سریال به صورت بین‌المللی خواهد بود. این اولین پروژه بین‌المللی این شرکت به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید