news-background
news-background

«ویگو مورتنسن»: سریال «ارباب حلقه‌ها» به دلیل مشارکت «جی.ای. بایونا» ارزش دیدن دارد

مورتنسن فاش می‌کند که در حال کار بر روی پروژه‌ی جدیدی با همکاری «دیوید کراننبرگ» است.

 

«ویگو مورتنسن» در مصاحبه‌ی تازه‌ای با مجله‌ی GQ تأکید کرده است که سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون را خواهد دید، اما دلیل او نه سابقه‌ی بازی‌اش در نقش «آراگورن»، بلکه بیشتر مشارکت «جی.ای. بایونا» است. این کارگردان که فیلم‌هایی چون «ناممکن» (The Impossible) و «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» (Jurassic World: Fallen Kingdom) را در کارنامه دارد، دو اپیزود اول سریال «ارباب حلقه‌ها» را کارگردانی می‌کند و تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مورتنسن که در سه‌گانه‌ی سینمایی «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی «پیتر جکسون» نقش «آراگورن» را بازی کرده در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد سریال آمازون را ببیند یا نه می‌گوید: «بله، کارگردانش [جی.ای.] بایونای اسپانیایی است. بله، علاقه‌مندم ببینم که چه کرده‌اند. در نیوزلند فیلمبرداری‌اش می‌کردند. بایونا کارگردان خوبی است، بنابراین احتمالاً ارزش دیدن را دارد. کنجکاوم ببینم چه کرده‌اند، چگونه دنیای تالکین را تفسیر کرده‌اند. نمی‌دانم که نمایندگان تالکین چقدر به آن‌ها اجازه‌ی اقتباس داده‌اند.»

مورتنسن در مصاحبه با GQ فاش می‌کند که در پروژه‌ی جدیدی با «دیوید کراننبرگ» همکاری خواهد کرد. او در فیلم‌های «قول‌های شرقی» (Eastern Promises)، «سابقه خشونت» (A History of Violence) و «یک روش خطرناک» (A Dangerous Method) برای این کارگردان جلوی دوربین رفته و با فیلم اول نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شده است.

مورتنسن در مورد همکاری مجدد با کراننبرگ می‌گوید:‌ «بله، چیزهایی در ذهن داریم. اثری است که او سال‌ها قبل نوشته و هیچ‌گاه موفق به ساختنش نشده. حالا بازنویسی‌اش کرده، و می‌خواهد فیلمبرداری‌اش کند. امیدوارم که تابستان آینده ساخته شود. بدون آنکه جزئیاتی از آن فاش کنم می‌توانم بگویم که به ریشه‌های خود بازگشته‌ است.»

مورتنسن در پاسخ به این پرسش که «بازگشت به ریشه‌» به چه معناست می‌گوید:‌ «بسیار جالب است. مثل یک فیلم نوآر عجیب است. به نظر من برآشوبنده و خوب است. اما پس از فیلم‌های اولش، او از لحاظ تکنیک و اعتماد به نفس پیشرفت کرد.»

«سقوط» (Falling) اولین فیلم مورتنسن در مقام کارگردان است که ۵ فوریه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید