news-background
news-background

ویژه 30نما: 5 فیلم مورد انتظار این ماه (بخش اول)

در حالی که در ماه گذشته یعنی ژانویه 2016 شاهد فیلم های پرباری همچون "Ride Along 2 و Kung Fu Panda 3" بودیم،اکنون وارد ماه فوریه شده وقصد داریم باهم این ماه را ورق زده وانتظارات خود از این ماه را بررسی کنیم.در ماه گذشته دو فیلم پاندای کنگ فو کار3 و رانندگی طولانی 2 موفق شدند در سدر باکس افیس قرار گیرند و باکس افیس ماه گذشته را با نام خود ببندند،ازطرفی جنگ ستارگان نیز پرونده طویل خود را تقریبا با فروش 2 بیلیون دلار به پایان رسانید و اکنون فصل جدید در ماه فوریه در انتظار ماست.برخلاف ماه گذشته که شاهد نسخه های دوم ,سوم و... فرانچایزهای نام اشنایی بودیم این ماه قرار است ماهی فوق العاده نو باشد واکثر فیلم هایی که در انتظار انها هستیم نو وتازه هستند. بدون هیچ مقدمه دیگری به سراغ 5 فیلم مورد انتظار این ماه میرویم،با ما همراه باشید:

HAIL, CAESAR!

تاریخ انتشار : 5 فوریه برابر با 16 بهمن ماه

George-Clooney-Hail-Caesar

شاید اکنون بهترین زمان برای جوئل و اتان کوئن است تا طرفداران خود و بینندگان را به بند بکشند و انها را مجبور به دیدن عنوان ترسناک,هیجان انگیز و کمدی سزار کنند. 

داستان فیلم درباره یک ستاره 1950 هالیوود یعنی جورج کلونی میباشد که در حین تولید یک فیلم و در حال ایجاد یک صحنه تاریخی ناپدید میشود و اینجاست که جاش برولین وارد شده و برای پیدا کردن او دست به کار میشود.فیلم لیست بلند بالایی از ستارگان را با خود یدک میکشد که عبارتند از : چنین تاتوم، تیلدا سوینتون، رالف فینس، اسکارلت جوهانسون، جونا هیل، فرانسیس مک دورماند؛و اما سوال باقی مانده این است که ایا به اندازه نمایش ها این فیلم جذاب خواهد بود ؟ 

مشاهده تریلر این فیلم   :  نمایش / دانلود تریلر فیلم "HAIL, CAESAR!"

PRIDE AND PREJUDICE AND ZOMBIES

تاریخ انتشار : 5 فوریه برابر با 16 بهمن ماه

Lily-James-as-Elizabeth-Bennet-in-Pride-and-Prejudice-and-Zombies

ژانر مش اپ برای فیلم ها یکی از ژانرهایی است که ممکن هست هر بیننده ای را مجاب به دیدن نکند،با این حال دلایل قانع کننده ای وجود دارند که "Pride and Prejudice and Zombies" خواهد توانست این ماه بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند؛دقیقا مانند فیلم شکار خون اشام ابراهام لینکون در این ژانر.فیلمنامه این فیلم بر اساس یک رمان از سث گراهام-اسمیت نوشته شده است و همانطور که از اسم ان پیداست قرار است درباره حال وهوای تازه ای از زامبی و دنیای زامبی ها باشد.

لیلی جیمز (سیندرلا) به عنوان قهرمان داستا در مقابل دارسی سام رایلی بازی خواهد کرد،در کنار این دو  لنا هدی، مت اسمیت، و چارلز به عنوان بازیگران نقش دوم حضور خواهند داشت.همانطور که از اسم فیلم بر می اید قرار است فیلمی ترسناک را در انتظار داشته باشیم و امیدواریم حال و هوای تازه وعده داده شده به خوبی قابل لمس باشد.

 

DEADPOOL

تاریخ انتشار : 12 فوریه برابر با 23 بهمن ماه

Deadpool-Clip-Super-Bowl-Promotion

شاید مورد انتظارترین عنوان این ماه عنوان کمیک و متفاوت مارول باشد که همگان منتظر تجربه ان باشند؛شخصیتی که قرار بود در سال 2009 رونمایی شود و اما بنا به دلایلی جایگزین ان مردان ایکس ولورین شد و باعث ناراحتی و خشم طرفداران کمیک مارول.از طرف دیگر شخصیت این داستان با تمام سوپرقهرمانان داستان های مارول متفاوت است و شاید باید گفت اینبار به جای شخصیت مهربان و خوب باید به دنبال شخصیتی بد به عنوان نقش برتر گشت.

با تمام این وجود این شخصیت پس از 7 سال بالا و پایین شدن اکنون برای رونمایی اماده شده است و البته باید گفت بازهم شبیه شخصیت اصلی داستان کمیک نشده اما خوب تا حدودی رینولد توانسته است او را به انچه که باید باشد نزدیک کند.هیچ سخن دیگری درباره این عنوان جدید نمیتوان گفت و باید منتظر رونمایی ان باشیم .

 

HOW TO BE SINGLE

تاریخ انتشار : 12 فوریه برابر با 23 بهمن ماه

how-be-single-trailer-poster

فیلم  "Fifty Shades of Grey" شاید توسط منتقدان زیادی مورد حجوم و حمله واقع شد (که البته با این وجود چیزی در حدود 571 میلیون دلار فروش داشت)؛اما دست کم توانست از  داکوتای جانسون یک ستاره برای فیلم بعدی اش بسازد.فیلم جدید او با نام "How to Be Single" فیلمی رمانتیک و کمدی که براساس رمانی از لیز توسیلو به نام He’s Just Not That Into You نوشته شده است.

در این فیلم جانسون، ربل ویلسون، لسلی مان، و آلیسون بری تماشاگران را به تماشای لحظات شاد زندگی مجردی دعوت میکنند. این فیلم پس از فیلم هایی مانند "Trainwreck" و "Bridesmaids" یک فیلم مخصوص بانوان است که در ان سعی شده است با طنزگونه کردن ان در مقوله خانم ها به ان پرداخته شود و البته باید دید ایا با توجه به تکرار چند باره این داستان این فیلم نیز موفقی دو فیلم گذشته را کسب خواهد کرد.

ZOOLANDER 2

 

تاریخ انتشار : 12 فوریه برابر با 23 بهمن ماه

zoolander-2-stiller-wilson-cruz

و بالاخره یک عنوان که در این ماه قرار است قسمت دومی از فرانچایز باشد.البته باید این فیلم را هم به نوعی تازه دانست چرا که نسخه قبلی این فیلم در سال 2001  منتشر شد و از ان زمان تا کنون سازنده این فیلم همگان را در انتظار نسخه دوم ان گذاشته است.ستاره های اصلی اوون ویلسون، ویل فرل، و کریستین تیلور نیز در این فیلم مجددا در کنار هم جمع شده اند تا متوجه شوند چه کسی مردم زیبا روی شهر را به قتل میرساند.

یک فیلم کمدی مانند کیسه ای درهم میماند.و ایجاد خلاقیت و ارتباط بین تیم کار مشکلی است.با این حال استیلر مدت زمان کافی برای تنظیم و ساخته و پرداخته کردن فیلم خود داشته است و امیدواریم مانند نسخه اولیه و شاید هم خیلی بهتر از ان یک کمدی سرشار از خنده را ببینیم.

 

5 عنوان در نیمه اول ماه را در قسمت اول به شما معرفی کردیم و در روزهای اینده 5 عنوان برتر ادامه ماه را برای شما بازگو خواهیم کرد. با ما همراه باشید .

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید