news-background
news-background

ویژه 30نما: 5 فیلم مورد انتظار این ماه (بخش دوم)

همانطور که گفتیم در ماه گذشته دو فیلم پاندای کنگ فو کار3 و رانندگی طولانی 2 موفق شدند در سدر باکس افیس قرار گیرند و باکس افیس ماه گذشته را با نام خود ببندند،ازطرفی جنگ ستارگان نیز پرونده طویل خود را تقریبا با فروش 2 بیلیون دلار به پایان رسانید.همچنین از این ماه که تقریبا ماهی با عناوین جدید بود و نه سری 2 و یا 3 فیلم های قدیمی،5 فیلم ان را برشمردیم که میتوانید ان ها را در این صفحه  مشاهده کنید.چند روز پیش درباره فیلم نو ظهور و قهرمان جدید یعنی "Deadpool" مطلبی نوشتیم و ذکر کردیم که این فیلم با شروع طوفانی خود همگان را حیرت زده کرد. شاید باید گفت همگان از قهرمانان تکراری خسته شده اند و تنوع در قهرمان نیز بد نبوده است.درحال حاضر نیز این فیلم در اولین هفته اکران خود در صدر جدول باکس افیس نشسته است و ظاهرا قصد دارد حالا حالاها جیب سازندگان را پرپول و دل انها را شاد کند. و اما به سراغ باقی مانده عناوین مورد انتظار برویم.

( برای مشاهده لیست باکس افیس کلیک نمایید)

THE WITCH

 

تاریخ انتشار: 19 فوریه برابر با 30 بهمن ماه 

the-witch-2

فیلمی که طرفداران رابرت اگرز مدت هاست در انتظار ان هستند و شاید یکی از سردمداران 2016 ازهمین حالا این فیلم باشد. همگان به یاد داریم که چند هفته قبل اگرز موفق به کسب جایزه برتر در ژانر درام شد و اکنون باید دید در ژانر ترسناک و هیجان انگیز چه کرده است.

داستان این فیلم بر خانواده ای در سال 1630 در انگلستان جدید که به دلیل اتهام جادوگری بر اثر ناپدید شدن پسر جدید خانواده،ازهم جدا شده اند،تمرکز دارد.کارگردان و نویسنده این عنوان یعنی اگرز ظاهرا به نحو احسن سعی کرده ترس وهیجان را برای بینندگان به ارمغان بیاورد و حال و هوایی که ترسیم کرده است یه جرات هیجان انگیز خواهد بود.

RACE

تاریخ انتشار: 19 فوریه برابر با 30 بهمن ماه 

race-movie-stephan-james-jesse-owens

در فیلم "Race"،استفان جیمز به عنوان جسی اونز نقش نمایی میکند،قهرمانی که برای شرکت در مسابقات المپیک در سال 1936درزمان هیتلر به برلین سفر کرد.این فیلم اولین عنوان درباره زندگی اونز میباشد و به نحوی اولین زندگی نامه مصور او نیز است،نقطه قوت این فیلم را میتوان نمایش مبارزه او دربرابر سختی ها برای رسیدن به پیروز دید که این نوید را میدهد یکی از پر بازدید های این ماه باشد.

GODS OF EGYPT

تاریخ انتشار: 26 فوریه برابر با 7 اسفند ماه

Gods-of-Eygpt-Courtney-Eaton-Gerard-Butler-Nikolaj-Coster-Waldau

این عنوان برای کسانی که به دنیای تخیل علاقه دارند بی شک محصولی ناب خواهد بود؛الکس پرویاس کارگردان نام اشنا که شهرت او به دلیل استعداد بصری وی در عناوین علمی و تخیلی است قرار است این بار نیز عنوانی تخیلی به ارمغان بیاورد.فیلم قبلی این کارگردان در سال 2009 و با نام "apocalyptic" بوده است.

برنتون توایتز و نیکولای کاستر گروهی از بازیگران را  به عنوان مورتال بک و خدای مصر هروس را برای مبارزه با خدای تاریکی (جرارد باتلر) هدایت میکنند.انچه از تریلرهای این فیلم بر می اید،شاهد دنیایی تخیلی با افکت های بسیار فراوان میباشد که طرفداران این ژانر را به هیجان درخواهد اورد.

TRIPLE 9

تاریخ انتشار: 26 فوریه برابر با 7 اسفند ماه

triple-9

فیلم ها و سریال هایی که با عناوین دزدی و سرقت معرفی میشوند یکی از برترین فرصت ها برای دور هم جمع کردن تعداد زیادی ستاره است؛وعنوان ذکر شده جدیدترین عنوانی است که قرار است دنیای سرقت  و دزدی را برای ما به نمایش بگزارد.همانطور که ذکر شد ستارگان زیادی در این عنوان دیده میشوند که تعدادی از ان ها عبارتند از : کیسی افلک، چیوتل اجیوفر، آنتونی مکی، آرون پل، نورمن ریداس، وودی هارلسن، کیت وینسلت، کلیفتون کالینز جونیور، مایکل کی ویلیامز، ترزا پالمر، و گل گدوت.

جان هیلکات کارگردان این فیلم در سال 2012 با فیلم "Lawless" که به نحوی درام نیز بود برای خود اسم و رسمی کسب کرد و اکنون باید دید او درادامه کار خود و در زمینه فیلم های اکشن چگونه عمل خواهد کرد.

CROUCHING TIGER, HIDDEN DRAGON: SWORD OF DESTINY

تاریخ انتشار: 26 فوریه برابر با 7 اسفند ماه

crouching-tiger-2-release-date-michelle-yeoh

ظاهرا کارگردانان روزی بهتر از 26 فوریه پیدا نکرده اند و اخرین عنوان این ماه نیز در این روز اکران خواهد شد.این بار نوبت رمان معروف Wang Dulu یعنی Wuxia است که به خاطر جزئیات بی نظیرش،شخصیت های غنی و داستان افسانه ای برنده اسکار شد.

16 سال پس از اخرین عنوان ساخت او یعنی "Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny" قرار است فیلم جدیدش را بدون هیچ کدام از بازیگران ان و حتی بدون لی بسازد.میشل یئو تنها بازیگری است که از عنوان قبلی قرار است در این فیلم نیز نقش نمایی نماید.

اگرچه در ماه اینده عناوین برتر و مورد انتظار تری میبینیم. اما بدون شک ماه فوریه ماهی برای همگان است و برای هر سلیقه ای عنوانی به ارمغان اورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید