news-background
news-background

«وین دیزل» تأیید کرد: مشارکت شخصیت‌های Guardians of the Galaxy در Thor 4 و تولید دنباله Last Witch Hunter

«وین دیزل» تقریباً در تمام طول دوران بازیگری خود در چندگانه‌ها ظاهر شده و به نظر می‌رسد که تا جایی که ممکن است به این کار ادامه می‌دهد. دیزل ۵۲ ساله علاوه بر بازی در نقش «دامینیک تورتو» در هشت قسمت از نه قسمت «سریع و خشن» (Fast and Furious)، در سه فیلم بلند «ریدیک» (Riddick) نقش «ریچارد بی. ریدیک»، در چند فیلم از چندگانه‌ی «تریپل اکس» (XXX) نقش «زندر کیج»، و در فیلم‌های «محافظین کهکشان» (دانلود فیلم Guardians of the Galaxy با لینک مستقیم)، و دو قسمت «انتقام‌جویان» (Avengers) در نقش «گروت» صداپیشگی کرده است.

این ستاره‌ی فیلم‌های اکشن به تازگی در کنفرانس‌های مطبوعاتی فیلم جدیدش «بلادشات» (دانلود فیلم Bloodshot با لینک مستقیم) فاش کرده است که قهرمانان «محافظین کهکشان» در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) همکاری می‌کنند. او می‌گوید: «منتظرم و هیجان‌زده برای دوستم «جیمز گان» تا قسمت بعدی [محافظین کهکشان] را بسازد. او ریبوت «جوخه‌ی انتحار» را کارگردانی می‌کند. کارگردان «ثور» نیز طی صحبتی که با هم داشتیم به من گفت که بعضی از «محافظین کهکشان» در فیلم حاضر خواهند بود. تاکنون کسی این را نمی‌دانست، شاید نباید چیزی در این باره می‌گفتم.»

به این ترتیب «تایکا وایتیتی» در «ثور: عشق و آذرخش» باید شخصیت‌های «محافظین کهکشان» را کارگردانی کند. اعضای این گروه آخرین بار به همراه «ثور» در یک سفینه‌ی فضایی  در «انتقام‌جویان: آخر بازی» دیده شدند و عازم مقصدی نامعلوم بودند. حالا به نظر می‌رسد که «ثور: عشق و آذرخش» ماجراجویی‌های بعدی آنان را روایت خواهد کرد.

فیلمبرداری «محافظین کهکشان ۳» قرار بود بعد از «آخر بازی» انجام شود اما «جیمز گان» پس از آنکه از دیزنی اخراج شد به سراغ توسعه‌ی ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) برای وارنر و دی‌سی رفت و به آن پروژه متعهد ماند و گفت پس از پایان این فیلم قسمت سوم چندگانه را می‌سازد.

«ثور: عشق و آذرخش» طبق وعده‌ی سازندگان در نمایشگاه کامیک کان تابستان گذشته، نحوه‌ی تبدیل شدن «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» به «ثور» زن را توضیح می‌دهد. این فیلم ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) اکران می‌شود اما تاریخ اکران «محافظین کهکشان ۳» هنوز مشخص نیست.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیزل در بخش دیگری از مصاحبه وعده می‌دهد که در قسمت سوم «محافظین کهکشان» شخصیت «آلفا گروت» معرفی می‌شود. او می‌گوید: «تنها از دو واژه می‌توانم برای این شخصیت استفاده کنم: آلفا گروت.» در فیلم‌های قبلی «دنیای سینمایی مارول» شکل‌های مختلفی از «گروت» از جمله «گروت نوزاد» و «گروت نوجوان» نمایش داده شده بود.

«آخرین شکارچی جادوگر» (دانلود فیلم The Last Witch Hunter با لینک مستقیم) یکی از آخرین فیلم‌های اکشن دیزل بود که به روشنی برای آغاز یک چندگانه‌ی جدید طراحی شد. اما فیلم با نقدهای منفی بسیار مواجه شد حتی به فروش ۱۵۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا هم نرسید در حالی که با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده بود. اما دیزل به تازگی تولید دنباله‌ی این فیلم را رسماً تأیید کرده است.

بسیاری از هواداران فیلم «آخرین شکارچی جادوگر» را حتی به دست فراموشی سپرده بودند، بنابراین اقدام استودیوی لاینزگیت در تولید یک دنباله کمی غافلگیرکننده است. دیزل اخیراً اعلام کرده بود که کروناویروس تأثیری بر اکران «سریع و خشن ۹» نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید