news-background
news-background

«وین دیزل» برای قسمت پایانی Fast and Furious به دنبال «مایکل کین» و «ریتا مورنو» برنده اسکار؛ بازیگران F9 به همکاری با خالق سریال Fleabag تمایل داشته‌اند

مورنو پیش‌تر از ایده بازی در نقش مادربزرگ شخصیت «دامینیک تورتو» استقبال کرده است.

 

ورود بازیگران برنده اسکار به چندگانه «سریع و خشمگین» (Fast and Furious) بی‌سابقه نیست. «شارلیز ترون» و «هلن میرن» هر دو از جمله چنین بازیگرانی‌اند که دست کم در دو قسمت چندگانه یا بیشتر ظاهر شده‌اند. اما «وین دیزل» بازیگر و تهیه‌کننده این مجموعه فیلم می‌گوید بازیگران برنده اسکار بیشتری را برای بخش پایانی داستان که به دو فیلم تبدیل خواهد شد استخدام خواهد کرد. با این دو فیلم، شمار فیلم‌های چندگانه به عدد یازده می‌رسد.

«ورایتی» گزارش داده است: «[جاستین] لین کارگردان فیلم می‌گوید او و دیزل سال‌هاست که برای خطوط داستانی آینده برنامه‌ریزی می‌کنند، اما اعتراف می‌کند که «از ابتدای بحث بازگشت من برای قسمت نهم، در مورد «خانم تورتو» حرف‌های زیادی زدیم. بنابراین احساس می‌کنم که در زمان و مکانی این افشاگری باید صورت بگیرد.» دیزل تأیید می‌کند که در مورد این خط داستانی بحث شده و می‌گوید این بحث در ملاقات‌هایی که برای قسمت دهم می‌شد پیش کشیده شده است. دیزل می‌گوید: «پیش از آنکه به «مادر تورتو» برسیم، به «ابولا» خواهیم رسید. و بازیگری که مشتاقم با او در مورد این نقش حرف بزنم «ریتا مورنو» است.»»

دیزل برای به خدمت گرفتن مورنو لازم نیست تلاش زیادی کند. ستاره برنده اسکار «داستان وست ساید» (West Side Story) به «ورایتی» می‌گوید: «منتظر تماس او هستم. فکر می‌کنم ایده جذابی است. امیدوارم که مرا در لباس چرم مشکی بگذارد.»

«مایکل کین» بازیگر برنده اسکار دیگری است که ممکن است به چندگانه اضافه شود. کین در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» به کارگردانی «کریستفر نولان» نقش‌آفرینی کرده و با چندگانه‌های پرخرج بیگانه نیست. میرن در مصاحبه با «نیویورک تایمز» فاش کرده است که دیزل کین را برای نقش همسر او می‌خواسته است. با توجه به اینکه «سریع و خشمگین ۹» (F9) با رویارویی «هان» (سونگ کانگ) و «دکارد شا» (جیسون استاتهام) به پایان می‌رسد، این احتمال وجود دارد که دو قسمت پایانی شخصیت شا جنجال زیادی به پا کند.

میرن می‌گوید:‌ «نمی‌دانم اجازه دارم این را بگویم یا نه اما ظاهراً وین ایده «مایکل کین» را در ذهن دارد. منظورم این است که فوق‌العاده نخواهد بود؟ جذاب و بی‌نقص خواهد بود. خواهیم دید.»

میرن برای سومین بار در نقش «مدلین «کویینی» شا» در چندگانه «سریع و خشمگین» ظاهر شده است، اما در این فیلم برای اولین بار این شخصیت در حال رانندگی نشان داده شده می‌شود. میرن این صحنه‌ها را طی «سه یا چهار روز» فیلمبرداری کرده است.

«جوردانا بروستر» دیگر ستاره چندگانه این هفته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفت که بازیگران «سریع و خشن ۹» تمایل داشته‌اند «فیبی والر-بریج» خالق سریال «فلیبگ» (Fleabag) را پیش از اضافه شدنش به فیلم «وقتی برای مردن نیست»‌ (No Time to Die) «جیمز باند» استخدام کنند تا لحن فیلم طنزی گزنده پیدا کند.

بروستر می‌گوید:‌ «می‌توانم انتظار داشته باشم که «فیبی والر-بریج اضافه شود. جالب است، چون من و «میشل رودریگز» درست پیش از آنکه فیلمنامه «جیمز باند» را بازنویسی کند در مورد او حرف می‌زدیم. می‌گفتیم: «انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.» اما بعد وقتی به فیلم باند اضافه شد گفتیم: «لعنتی! او را قاپیدند.»» او اضافه می‌کند: «به نظر من عالی خواهد بود، چون تج (لوداکریس) و رومن (تاریس گیبسون) طنز زیادی اضافه می‌کنند که به اعتقاد من لازم است. تنش زیادی در این چندگانه وجود دارد و در بسیاری مواقع این سکانس‌های اکشن شش دقیقه‌ای طولانی را می‌بینید و بعد رومن و تج را می‌بینید که فضای فیلم را تلطیف می‌کنند. احساس می‌کنم که طنز گزنده و بریتانیایی «فیبی والر-بریج» می‌تواند سطح فیلم را بالاتر ببرد.»

«دنیل کرگ» بازیگر نقش باند در سال ۲۰۱۹ گفته بود که والر-بریج «یک نویسنده عالی است و یکی از بهترین نویسندگان انگلیسی حال حاضر.»

بروستر در بخش دیگری از مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید اسپین‌آف‌های زنانه «سریع و خشمگین» می‌توانند تولید شوند: «می‌توانیم ایوا مندز را در آن داشته باشیم. هلن میرن می‌تواند بازی کند. یا شارلیز ترون. مسیرهای زیادی را می‌توانیم در پیش بگیریم... فکر می‌کنم جالب خواهد شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید