news-background
news-background

وین دیزل جدیدترین پوستر "Furious 8" را رونمایی کرد

این بار هم وین دیزل و این بار هم  "خشمگین 8" . همانطور که در گذشته برایتان خبرهای این عنوان را منتشر کردیم،اطلاع دارید که در ژانویه گذشته ابتدا وین دیزل با پوسترهایی که بر روی صفحه های خانگی خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک قرار میداد،نوید از نسخه هشتم از عنوان سری و خشمگین را داد.اگر به خاطر داشته باشید اولین پوستر با نام "سریع 8" منتشر شد که مدتی بعد در پوستری دیگر عنوان فیلم به "خشمگین 8" تغییر پیدا کرد. از ان روز به بعد شایعه هایی دربین طرفداران مبنی بر منتشر کردن کلمه به کلمه عنوان فیلم پخش شد.برخی دیگر هم بر این عقیده بودند که قرار است هر نسخه از این فرانچایز که اماده شود اسم ان کوتاه و کوتاه تر شود و میگفتند شماره دهم این سری فقط 10 نام خواهد گرفت.

اما ظاهرا عنوان کلمه به کلمه ای در کار نبوده و نیست و عنوان سری "سریع و خشمگن" به خشمگن  خالی خلاصه شده است؛معمولا خلاصه کردن عنوان پس از ارائه 7 عنوان از یک سری کار رایج و مرسومی نیست؛شاید این حرکت سازندگان دلیل خاصی داشته است.شاید واقعا این دفعه خشمگینی بیشتر از سرعت جلوه میکند؛باید منتظر ماند و دید.

البته زیاد هم مطمئن نباشید،این روزها دیزل علاقه خاصی به سرگرم کردن خودش با سرگرم کردن طرفداران دارد.شاید پوستر بعدی هفته اینده با نامی دیگر (کوچکتر یا بزرگتر) منتشر شود.همانطور که میدانید هنوز که هنوز است درباره این فیلم همچنان همه چیز تیره و تار است؛نه داستانی  و نه خبر رسمی از این عنوان.شاید تنها نکته روشن ان هم نه به صورت رسمی کارگردانی  گری گری و بازی دیزل و بقیه بازیکنان همیشگی این سری مانند میشل رودریگز، تریس گیبسون، لوداکریس و دواین جانسون در مقابل "چارلیز ترون" بدجنس این داستان باشد.چارلیز ترون بازیگر معروف و نقش مثبت یکی از موفق ترین عناوین سال 2015 یعنی مکس دیوانه بود که چندی پیش خبری راجب حضور او در این مجموعه منتشر کردیم.

 

[خبر داغ] چارلیز ترون به عنوان تبه کار “سریع و خشن 8”

 

از جمله خبرهای کوتاه دیگر این عنوان بازگشت اقای هیچکس (Mr. Nobody) یا همان کورت راسل خودمان است که "اسکات ایستوود" را نیز برای همراهی با خود به فیلم می اورد.مکان های جدیدی نیز برای فیلمبرداری اضافه شده اند که لیست فیلمبرداری را اینگونه تکمیل میکنند : ایسلند، آتلانتا، نیویورک وکوبا؛خشمگین 8 برای 14 اوریل سال اینده جهت برروی پرده امدن برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید