news-background
news-background

«ویل پولتر» علت جدایی از سریال Lord of the Rings را توضیح می‌دهد

تداخل در برنامه‌ها به ستاره‌ی سریال «آینه‌ی سیاه» اجازه‌ی نقش‌آفرینی در سریال «ارباب حلقه‌ها» را نداد.

 

سریال تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» (دانلود سریال Lord of the Rings با لینک مستقیم) آمازون که با بودجه‌ی سنگینی به تولید خواهد رسید، به تازگی در نیوزلند اجازه‌ی ادامه‌ی فیلمبرداری را پیدا کرده. «ویل پولتر» یکی از بازیگران پیشین پروژه به هواداران اطمینان خاطر داده است که محصول نهایی آمازون «فوق‌العاده خواهد شد.» سپتامبر گذشته گزارش شد که ستاره‌ی «آینه‌ی سیاه» (دانلود سریال Black Mirror با لینک مستقیم) به سریال «ارباب حلقه‌ها» پیوسته تا یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند، اما در ماه دسامبر اعلام شد که پولتر از پروژه جدا شده است. آمازون هیچ‌گاه به صورت رسمی پیوستن و جدایی پولتر را تأیید نکرد اما این بازیگر به تازگی در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» می‌گوید در مقطعی برای بازی در سریال قرارداد بسته بوده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پولتر علت جدایی از سریال می‌گوید:‌ «متأسفانه علت جذابی جز این نداشت که در دقایق آخر تغییراتی در برنامه‌هایم به وجود آمد، و من موفق نشدم در سریال بازی کنم. برای تمامی کسانی که در پروژه مشارکت می‌کردند کمال احترام را قائلم. و تردیدی ندارم که سریال فوق‌العاده خواهد شد.»

پولتر نمی‌تواند فاش کند که برای بازی در چه نقشی به پروژه ملحق شده. تقریباً تمامی جزئیات در مورد این سریال محرمانه باقی مانده جز اینکه داستانش در «دوران دوم» سرزمین میانه روی می‌دهد. بنابراین رویدادهایی نقل خواهد شد که سال‌ها پیش از ماجراجویی «فرودو» یاران حلقه به وقوع پیوستند. «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» شورانرهای این سریال خواهند بود و «جی. ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» (دانلود سریال Jurassic World: Fallen Kingdom با لینک مستقیم) دو اپیزود آن را کارگردانی خواهد کرد. بازیگرانی که حضورشان در فصل اول به تأیید رسیده «نازنین بنیادی»، «مورفید کلارک»، «سوفیا نوموت»، «جوزف مال»، و «رابرت آرامایو» خواهند بود.

«الایجا وود» ستاره‌ی چندگانه‌ی سینمایی «ارباب حلقه‌ها» (دانلود فیلم Lord of the Rings با لینک مستقیم) به کارگردانی «پیتر جکسون» اخیراً برای بازی در نقش کوتاهی در سریال ابراز علاقه کرده است. با این حال، با توجه به اینکه داستان سریال سال‌ها پیش از سه‌گانه‌ی سینمایی روی می‌دهد، به نظر می‌رسد که این احتمال بعید باشد.

پولتر اخیراً در فیلم «میدسامر» (دانلود فیلم Midsommar با لینک مستقیم) به کارگردانی «آری استر» ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید