news-background
news-background

«ویل پولتر» از سریال Lord of the Rings جدا شد

«ویل پولتر» در سریال «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) آمازون بازی نمی‌کند. ورایتی به نقل از منابع نزدیک به پروژه گزارش می‌دهد که ستاره‌ی «بندراسنچ» (Bandersnatch) و «نیمه‌ی تابستان» (Midsommar) به علت تداخل در برنامه‌هایش نمی‌تواند در سریال اقتباس شده از رمان‌های «جی.‌آر.‌آر. تالکین» حضور داشته باشد.

سپتامبر گذشته گزارش شده بود ک او برای بازی در نقش نامشخصی به سریال پیوسته است. دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در سریال قطعی شده شامل «مارکلا کاوانا»، «جوزف مال»، «ماکسیم بالدری» و «اما هورواث» می‌شود.

فیلمنامه‌ی سریال «ارباب حلقه‌ها» توسط گروه نویسندگانی به رهبری «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» به نگارش درمی‌آید و «برایان کاگمن» از سریال «بازی تاج‌وتخت» به عنوان مشاور پروژه فعالیت خواهد کرد. «جی.‌ای بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» نیز چندین اپیزود از فصل اول را کارگردانی می‌کند.

از داستان سریال «ارباب حلقه‌ها» اطلاعات ناچیزی منتشر شده و شبکه تنها فاش کرده که این مجموعه رویدادهای پیش از «یاران حلقه» (The Fellowship of the Ring) روایت می‌شود. صفحه‌ی توئیتر رسمی سریال نیز تصویری از یک نقشه منتشر ساخته که عبارت «به دوران دوم خوش‌آمدید» در کنار آن دیده می‌شود. در داستان‌های تالکین، «دوران دوم» زمانی است که «حلقه‌های قدرت» از جمله حلقه‌ی سائورون خلق می‌شود.

نوامبر سال ۲۰۱۷ گزارش شده بود که آمازون سریال «ارباب حلقه‌ها» را در قالب چندین فصل (احتمالاً پنج فصل) به تولید می‌رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶

نهههههههههه

نمایش اسپویل
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۲

الحمدلله!

نمایش اسپویل