news-background
news-background

«ویل اسمیت»: فیلم Emancipation دارای خصوصیاتی است که Django Unchained فاقد آن‌ها بود؛ من و «جیدا پینکت اسمیت» به تک‌همسری اعتقاد نداریم

 

اسمیت بازی در فیلم «جانگوی زنجیر‌گسسته» را نپذیرفته بود به این علت که تمایل نداشته در فیلمی بازی کند که برده‌داری را به انتقام مرتبط می‌کند.

 

«ویل اسمیت» در حال بازی در فیلم درام «آزادی» (Emancipation) با مضمون برده‌داری در نیواورلئان است. این فیلم به کارگردانی «آنتوان فوکوا» با همکاری اپل و با بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید خواهد شد و اسمیت در آن نقش برده‌ای به نام پیتر را بازی می‌کند که پس از شلاق خوردن تا حد مرگ از مزرعه‌ای در لوئیزیانا می‌گریزد و به ارتش ایالت‌های شمالی می‌پیوندد.

اسمیت به‌تازگی در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» از پیشنهادات دیگر بازی در فیلم‌هایی با مضمون برده‌داری گفته است: «همیشه از بازی در فیلم‌هایی با موضوع برده‌داری اجتناب کرده‌ام. در اولین سال‌های دوران بازیگری‌ام، نمی‌خواستم سیاهان را این‌گونه نشان دهم. می‌خواستم یک ابرقهرمان باشم. یعنی می‌خواستم مزیت سیاه بودن را مانند همتایان سفیدپوستم به تصویر بکشم. می‌خواستم نقش‌هایی بازی کنم که به «تام کروز» می‌دادند.»

یکی از پیشنهاداتی که به اسمیت شده بود بازی در فیلم «جانگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) «کوئنتین تارانتینو» بود. اسمیت در آن مقطع به شکل جدی بازی در فیلمی با مضمون برده‌داری را بررسی می‌کند اما در نهایت پیشنهاد را نمی‌پذیرد. او به مجله می‌گوید: «نمی‌خواستم یک فیلم برده‌داری در مورد انتقام بسازم.»

اسمیت پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود:‌ «مسئله مسیر هنری داستان بود. به نظر من، بهترین داستانی بود که می‌شد روایت کرد: مردی که برای بازپس گرفتن همسرش که به بردگی گرفته شده می‌آموزد که چگونه آدم‌کشی کند. اما مشکل این بود که من و کوئنتین از [یک زاویه] نگاه نمی‌کردیم. من به‌شدت تمایل داشتم که در این فیلم بازی کنم، اما حس کردم که تنها راهش روایت داستانی عاشقانه است، نه داستانی انتقام‌جویانه.»

اسمیت در مصاحبه با «جی‌کیو» اضافه می‌کند که فیلم جدید «آزادی» همان داستانی است که تمایل داشته بازگو کند: «این یکی فیلمی است در مورد عشق و قدرت عشق سیاهان.»

این بازیگر ۵۳ ساله در بخش دیگری از مصاحبه با «جی‌کیو» فاش می‌کند که به تک‌همسری اعتقاد ندارد و «جیدا پینکت اسمیت» تنها همسر او نبوده است. اسمیت می‌گوید در طول ازدواج با «جیدا پینکت اسمیت» هر دوی آن‌ها با افراد دیگر رابطه جنسی داشته‌اند.

سال گذشته «آگست السینا» رپر آمریکایی با این ادعا که با رضایت «ویل اسمیت» با جیدا وارد رابطه شده جنجال به پا کرد. جیدا در ابتدا چنین ادعایی را تکذیب کرد اما «ویل اسمیت» در مصاحبه با «جی‌کی» اعتراف می‌کند که اگرچه رابطه‌اش با جیدا تک‌همسری بوده اما در سال‌های بعد هر دو احساس کرده‌اند که «به روشنی وضعیت باید تغییر کند.»

اسمیت می‌گوید: «جیدا هرگز به ازدواج‌های مرسوم اعتقاد نداشت. اعضای خانواده او روابط غیرمرسومی داشته‌اند. یعنی او به گونه‌ای بزرگ شده که با نحوه رشد من متفاوت است. بحث‌های بی‌پایانی وجود دارد در مورد اینکه یک رابطه بی‌نقص چگونه باید باشد؟ بهترین راه ارتباط یک زوج چیست؟ و در مورد رابطه ما، اغلب تک‌همسری چیزی بود که انتخاب کردیم، نه اینکه فکر کنیم تک‌همسری بهترین نوع رابطه است.»

اسمیت اضافه می‌کند: «ما به یکدیگر آزادی دادیم و به هم ایمان داریم، و معتقدیم که هر کسی باید راه خودش را پیدا کند. و اینکه ازدواج نمی‌تواند برای ما مثل یک زندان باشد. و نمی‌گوییم این راه برای همه مناسب است. اما به نظر من آزادی‌ها و حمایت بی‌قید و شرطی که از یکدیگر می‌کنیم، عالی‌ترین نوع عشق است.»

«ویل اسمیت» و «جیدا پینکت اسمیت» در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند و دو فرزند به نام‌های جیدن و ویلو به دنیا آورده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۱

بابای بچه ها کیه؟

نمایش اسپویل
۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۱۹

ویل اسمیت هم دیگه برای من مرد و خداروشکر فیلم خوبی هم بازی نمیکنه که مجبور باشبم قیافشو تحمل کنیم

نمایش اسپویل
۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۹

یارب روا مدار که گدا معتبر شود

نمایش اسپویل
۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۹

اوه اوه الان فمینیست ها میریزن سرت خخخخخ

نمایش اسپویل