news-background
news-background

«دنی ویلنوو»: سیر شخصیت «تیموتی شلمی» در Dune به The Godfather شبیه است؛ انتشار تصویر جدید

تصویر جدید دیگری از فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune با لینک مستقیم) منتشر شد. «دنی ویلنوو» کارگردان اثر این هفته تصویری از «تیموتی شلمی» و «جاش برولین» در یکی از صحنه‌های اکشن کلیدی رونمایی کرده بود. ساعاتی پیش مجله‌ی «امپایر» تصویر جدید دیگری از شلمی را به همراه اظهارات تازه‌ای از ویلنوو منتشر کرده تا سینماروها از آنچه دسامبر آینده قرار است روی پرده ببینند تصور بهتری داشته باشند. «تل‌ماسه» اولین فیلم استودیویی و پرخرج شلمی در نقش اول است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویلنوو می‌گوید: «شخصیت «پل اتریدیز» در محیط بسیار سختی رشد کرده با آموزش‌های  زیادی داشته، برای اینکه فرزند یک دوک است و یک روز... آموزش دیده تا یک دوک شود. اما آیا همان‌گونه که برای این نقش آموزش دیده، حقیقتاً آروزی آن را هم در سر دارد؟ این تناقض این شخصیت است. مانند «مایکل کارلئونه» در «پدرخوانده» – کسی است که سرنوشت بسیار تراژیکی داشته و به چیزی تبدیل شده که نمی‌خواسته باشد.» دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ویلنوو که پیش‌تر فاش کرده بود فیلم «تل‌ماسه» را در دو قسمت می‌سازد، به مجله‌ی «امپایر» می‌گوید شخصیت «پل» در طول قسمت اول «به یک مرد تبدیل می‌‌شود.» او می‌گوید: «بقای او به اتخاذ تصمیمات درست بستگی دارد و وفق‌ دادن خودش با شرایط خطرناک. داستان زیبایی است در مورد کسی که به قدرت می‌رسد.»

کارگردان ادامه می‌دهد: «مانند دیگر نوجوانان به دنبال هویت خویش است و می‌کوشد جایگاهش را در دنیا کشف کند و باید کارهایی را انجام دهد که هیچ‌یک از اجدادش برای بقا موفق به انجام‌شان نشده‌اند. خصوصیت زیبای او کنجکاوی در مورد دیگران است، همدردی با آنان، چیزی که او را به سمت دیگر فرهنگ‌ها جذب می‌کند، و همین ویژگی جانش را نجات می‌دهد.»

شلمی ماه گذشته به «ونتی فر» گفته بود که به این علت به فیلم «تل‌ماسه» پیوسته که به اعتقاد او شخصیت «پل» در فیلم «به نوعی ضد-قهرمان» تبدیل می‌شود.

استودیوی برادران وارنر قرار است فیلم « تل‌ماسه» را ۱۸ دسامبر آینده (۲۸‍‍ آذر ماه ۱۳۹۹) اکران کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید