news-background
news-background

«ویلم دافو» و «کریستف والتس» به وسترن Dead For A Dollar پیوستند

«کریستف والتس» برنده اسکار و «ویلم دافو» نامزد اسکار به فیلم وسترن و تریلر «مردن برای یک دلار» (Dead For A Dollar) به کارگردانی «والتر هیل» ملحق شدند.

این فیلم اولین وسترن والتس پس از بازی در نقش «دکتر شولتس» در «جانگوی زنجیرگسسته»‌ (Django Unchained) به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» است که برای او جایزه اسکار را به ارمغان آورد. او در این فیلم جدید نقش یک جایزه بگیر را بازی می‌کند.

هیل نویسنده و کارگردان این فیلم است که داستانی در نیومکزیکو، چیهواهوا در سال ۱۸۹۷ روایت می‌کند. فیلم شخصیتی به نام «مکس بورلناند» با بازی والتس را دنبال می‌کند که یک جایزه بگیر نامدار است و برای بازگرداندن «ریچل پرایس» همسر «نیتان پرایس» که تاجری موفق است استخدام شده. به مکس گفته‌اند که این زن توسط مردی آفریقایی تبار ربوده و به مکزیک برده شده. مکس وقتی به جنوب سفر می‌کند به «جو کریبنز» تبعیدی با بازی دافو برخورد می‌کند که سال‌ها قبل توسط مکس دستگیر و به زندان افتاده.

این پروژه اولین فیلم هیل در مقام کارگردان پس از پنج سال و سومین فیلم بلند او در ۲۰ سال گذشته خواهد بود. این فیلمساز بیشتر با «سلحشوران» (The Warriors 1979)، «دوران مشقت» (Hard Times) و «راننده» (The Driver) شناخته می‌شود و آخرین بار «مأموریت» (The Assignment)‌ با بازی «میشل رودریگز» را ساخته است. دافو و هیل پیش‌تر در «خیابان‌های شعله‌ور» (Streets of Fire) همکاری کرده بودند.

والتس به زودی در فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه «جیمز باند» و «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch)‌ «وس اندرسون» دیده خواهد شد. فیلم‌های بعدی دافو نیز «فرنچ دیسپچ»، «شمارنده کارت» (The Card Counter) «پل شریدر»، «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) «گی‌یرمو دل تورو»، «شمالی» (The Northmand) «رابرت اگرز» و «موجودات بیچاره» (Poor Things) «یورگوس لانتیموس» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید