news-background
news-background

ویدیوی فحاشی «واکین فینیکس» به فیلمبردار Joker در پشت صحنه ساختگی است

بازاریابی «جوکر» با انتشار ویدیویی جنجالی که به ظاهر موجب شرمساری فینیکس شده شکل عجیبی به خود گرفته است.

مصاحبه‌ی «واکین فینیکس» با «جیمی کیمل» در اپیزود سه‌شنبه شب شوی «جیمی کیمل لایو!» با انتشار ویدیویی از پشت صحنه‌ی «جوکر» (Joker) و لعن و نفرین «واکین فینیکس» به زمین و زمان جنجالی شد. فینیکس در این ویدیو با گریم دلقک در میان برداشت‌ها و در حال فحاشی به «لارنس شر» فیلمبردار پروژه دیده می‌شود. در بخشی از ویدیو صدای فینیکس شنیده می‌شود که از «پچ‌پچ‌های دائمی» فیلمبردار به ستوه آمده و او را دشنام می‌دهد. پس از پایان پخش ویدیو به نظر می‌رسد که فینیکس معذب و خجالت‌زده می‌شود.

فینیکس می‌گوید: «بازی در فیلم گاهی به شدت سخت می‌شود. افراد زیادی در یک فضای کوچک جمع می‌شوند در حالی که شما سعی می‌کنید تمرکز کنید. این ویدیو قرار بود علنی نشود، کمی احساس شرمندگی می‌کنم. عذرخواهی می‌کنم که مجبور شدید این صحنه‌ها را ببینید.»

او در ادامه می‌افزاید: «شاید بهتر باشد که به صورت علنی از لری عذرخواهی کنم. اما مسئله این بود که وقتی سعی می‌کردیم کار کنیم او دائماً پچ‌پچ می‌کرد. گاهی یافتن حسی که به دنبالش هستی دشوار می‌شود، بنابراین مقصر من بودم و عذرخواهی می‌کنم، اما او هم نباید این کار را می‌کرد.»

تصاویر بی‌پرده از پشت صحنه و واکنش فینیکس موجب شد بسیاری در شبکه‌های اجتماعی تصور کنند که این ویدیو واقعی است، اما نماینده‌ی فینیکس در مصاحبه با «رپ» می‌گوید این یک شوخی است که برای شوی کیمل طراحی شده. این ویدیوی جنجالی به وضوح به پشت صحنه‌ی «جوکر» اختصاص دارد، چرا که کاهش وزن فینیکس در آن قابل رؤیت است، بنابراین قطعاً در این باره که آیا این رفتارها ساختگی بوده یا نه نظری نمی‌توان داد. فینیکس به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی نمی‌داند این ویدیو قرار است پخش شود، اما نماینده‌ی او نظر دیگری دارد.

فینیکس پیش از این هم سابقه‌ی شوخی با مردم در شوهای شبانه را با فیلم «من اینجا نیستم» (I’m Not There) دارد، بنابراین این احتمال وجود دارد که حقه‌ی دیگری رو کرده باشد. ویدیوی یاد شده با خروج فینیکس از محل فیلمبرداری به پایان می‌رسد، رفتاری که به گفته‌ی «تاد فیلیپس» در حین فیلمبرداری چندین بار اتفاق افتاده است.

فیلیپس در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود: «در حین فیلمبرداری صحنه، به یک باره راه می‌افتاد و می‌رفت. و بازیگران بیچاره را به این فکر می‌انداخت که شاید مشکل از آن‌هاست، درحالی که هرگز چنین نبود – همیشه مشکل از او بود، و تنها حس بازی نداشت.»

ویدیوی مصاحبه‌ی فینیکس با «جیمی کیمل» را از اینجا مشاهده کنید. «جوکر» از جمعه ۴ اکتبر (۱۲ مهر ماه) در سراسر آمریکا اکران شده و انتظار می‌رود رکورد افتتاحیه‌ی ماه اکتبر را به نام خود ثبت کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید