news-background
news-background

ویدیوی جدید از «تام کروز» در حال فیلمبرداری Mission: Impossible 7 روی قطار

فیلمبرداری قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» (دانلود فیلم Mission: Impossible 7 با لینک مستقیم) پس از چند وقفه در حال انجام است. اخیراً ویدیویی از «تام کروز» ۵۸ ساله در شبکه‌ی اجتماعی «تیک‌تاک» به اشتراک گذاشته شده که بازیگر را نشسته روی یک قطار پرسرعت نشان می‌دهد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در کنار کروز که برای هواداران دستی هم تکان می‌دهد اعضای دیگر گروه فیلمبرداری و نیز «کریستفر مک‌کواری» کارگردان فیلم به چشم می‌خورند. کروز که حتی در اغلب خطرناک‌ترین صحنه‌های اکشن هم از بدل‌کار استفاده نمی‌کند، در چندگانه‌ی «مأموریت غیرممکن» چندین بار در سکانس‌های پرخطر ظاهر شده است.

در تصاویری که پیش‌تر از او در نروژ هنگام فیلمبرداری همین پروژه منتشر شده بود، کروز در حال پرش از یک کوه دیده شد. کروز علاوه بر این، اولین بازیگری خواهد بود که برای فیلمبرداری یک فیلم به فضا خواهد رفت. این پروژه با همکاری ناسا و «ایلان ماسک» و کارگردانی «داگ لایمن» ساخته خواهد شد. اخیراً فاش شد که تاریخ عزیمت کروز به فضا اکتبر ۲۰۲۱ تعیین شده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«مأموریت غیرممکن ۷» اولین پروژه‌ی هالیوودی بود که فیلمبرداری آن با شیوع ویروس کرونا در ایتالیا متوقف شد. عوامل این فیلم در حین پاندمی بخش‌هایی از این فیلم را در بریتانیا تولید کردند و سپس عازم لهستان و نروژ شدند. در نروژ سازندگان دو کشتی اجاره کردند تا از دست کم یکی از آن‌ها به عنوان هتل استفاده کنند.

مک‌کواری برای سومین بار بر روی صندلی کارگردانی «مأموریت غیرممکن ۷» می‌نشیند. پیش‌تر گزارش شده بود که قسمت هشتم فیلم نیز بلافاصله پس از پایان قسمت هفتم فیلمبرداری خواهد شد.

«مأموریت غیرممکن ۷» در حال حاضر برای اکران در ژوئیه سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۴۷

چقد تو دوست داشتنی هستی مرد

نمایش اسپویل