news-background
news-background

ویدیوئی جدید از پشت‌صحنه‌ی سریال Swamp Thing منتشر شد

مراحل تولید قسمت آزمایشی سریال «سوامپ تینگ» (Swamp Thing) از کمپانی دنیای دی‌سی همچنان ادامه دارد. «لن وایزمن»، کارگردان این قسمت، تصویر و ویدئو جدیدی از پشت صحنه‎ی آن منتشر کرده است.

این سریال لایو-اکشن که داستانی ضدقهرمانی و کلاسیک دارد توسط کمپانی دنیای دی‌سی به نویسندگی «لن وین» و طراحی «برنی رایتسون» خلق شده‌است. همچنین «لن وایزمن» در کنار «مارک ورهایدن»، «جیمز وان»، «گری دوبرمن» و «مایکل کلر» به عنوان تهیه کنندگان اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند.

در این سریال «اندی بین» در نقش «الک هالند» و «درک میرس» در نقش اصلی سریال، یعنی هیولای «سوامپ تینگ» (Swamp Thing) حضور دارند. همچنین بازیگرانی از جمله «ویل پاتن» در نقش «ایوری ساترلند»، «کریستال رید» در نقش «ابی آرکین»، «ماریا استن» در نقش «لیز ترماین»، «جریل پرسکات» در نقش «مادام زاندو»، «جنیفر بیلز» در نقش کلانتر «لوسیلا کیبل»، «ویرجینیا مدسن» در نقش «ماریا ساندرلند»، «هندرسون وید» در نقش «مت کیبل» و «کوین دوراند» در نقش «جیسون وودترو» در این سریال حضور خواهند داشت.

«سوامپ تینگ» (Swamp Thing) برای اولین بار با نام «الکس اولسن» در کمیک «خانهٔ اسرار» که در سال 1971 منتشر شد حضور پیدا کرد و از آن زمان به بعد به عنوان یکی از شخصیت های اصلی دنیای دی‌سی جایگاه خود را حفظ کرده است. کمیک هایی از این شخصیت توسط «الن مور»، «برایان کی. وان»، «مارک میلر» و «اسکات اسنایدر» نوشته شده است. شخصیت «سوامپ تینگ» پیش از این در سال ۱۹۸۲ در فیلمی ساخته «وس کریون» اقتباس شد، که 7 سال بعد نیز ادامه آن ساخته شد. همچنین در دهه 90 میلادی در شبکه‌ی یواس‌ای نتورک سریالی در سه فصل با حضور این شخصیت ساخته شد. «دیک دوراک» در این فیلم‏‎ها و سریال نقش «سوامپ تینگ» را بر عهده داشت. یک سریال انیمیشنی نیز در اوایل دهه 90 میلادی بر اساس این شخصیت ساخته شد که تنها در 5 قسمت منتشر شد.

سریال لایو-اکشن «سوامپ تینگ» (Swamp Thing) در دنیای دی سی در کنار سریال «تایتان‎ها» و انیمیشن‎هایی از جمله «Young Justice: Outsiders» و «هارلی کویین» قرار می‎گیرد.

کمپانی «Atomic Monster» متعلق به «جیمز وان» با همکاری برادران وارنر تولید سریال «سوامپ تینگ» (Swamp Thing) را بر عهده دارند. قسمت آزمایشی این سریال در سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم دنیای دی‌سی پخش می‎شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید