news-background
news-background

«ویتالینا باتساراشکینا» قهرمان المپیکی که مدال «ویچر» پوشید

در تاریخ مسابقات المپیک، قهرمانان زیادی از لباس یا بدنشان برای فرستادن پیام یا نشان دادن حمایت خود از علایقشان استفاده کرده‌اند. این کار به شکل تتو بدن یا حتی پولک‌های لباس به شکل بز که توسط «سیمون بایلز» استفاده شد انجام شده است. به نظر می‌رسد که امسال، بازیکنان المپیکی بیش از دوره‌های گذشته علایق خود را به نمایش گذاشتند.

«ویتالینا باتساراشکینا»، قهرمان روسی در ورزش تپانچه بادی ۱۰ متر مدال که در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب مدال نقره شده بود، در توکیو ۲۰۲۰ در حالی به مدال طلا دست یافت که نماد «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) را دور گردن خود داشت. البته، او این نماد را در سال ۲۰۱۶ به شلوار خود وصل کرده بود که نشان دهنده میزان علاقه‌اش به داستان‌های «ویچر» است. باتساراشکینا اولین مدال طلا المپیک توکیو را برای کمیته المپیک روسیه به دست آورد. روسیه با رای سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ  تا سال ۲۰۲۲ از شرکت در فعالیت‌های ورزشی بین‌المللی محروم است.

«ویچر» یکی از فندوم‌های بی‌شماری است که در المپیک نشان داده شده‌اند. با اینکه سریال «ویچر» با حضور «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا» در سال اخیر طرفداران بسیاری به دست آورده است اما او سال‌هاست که شخصیت اصلی داستان‌های «آندری ساپکوفسکی» و بازی‌های الهام گرفته از این کتاب‌ها بوده است. البته همه بازیکنان المپیکی امکان پوشیده آویز یا نشان دادن تتو ندارند، از راه‌های دیگری چون انتخاب موسیقی برای ورزش‌هایی چون ژیمناستیک یا طرح‌های اسکیت برای ورزش اسکیت بورد استفاده می‌کنند. فلز نقره در دنیای ویچر ارزشمند است اما مسلماً باتساراشکینا از به دست آوردن مدال طلا خوشنودتر است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید