news-background
news-background

وودی هارلسون در فیلم «Venom» حضور خواهد داشت

وودی هارلسون در فیلم ونوم نقش بسیار کوتاهی خواهد داشت، اما این نقش کوتاه می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور او در دنباله‌های مجموعه ونوم باشد. کمپانی سونی پیکچرز با گذشت زمان به ساخت جهان سینمایی بر اساس کتاب‎های کمیک نزدیک تر می‌شود.‎ پیش‌تر نیز همین کار را با شخصیت اسپایدرمن با بازی اندرو گارفیلد در فیلم‌های The Amazing Spider-Man انجام داده بود، و همچنین شخصیت اسپایدرمن را وارد دنیای مارول کرد. که تمام این کار ها کمی باعث پیچیده شدن اوضاع و برنامه ها شد. افرادی که در دنیای مارول هستند معتقداند که ونوم به دنیای مارول تعلق ندارد. همچنین شایعاتی وجود دارد که تام هلند در فیلم ونوم حضور خواهد داشت.

البته پیترپارکر تنها شخصیت برجسته فیلم نخواهد بود و احتمالاً یکی از شخصیت های شرور مجموعه ونوم نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. طبق گزارش های منتشر شده شخصیت کارنیج در فیلم ونوم حضور خواهد داشت و تا پیش از این کسی برای این نقش تایید نشده بود تا زمانی که وودی هارلسون حضور خود را در این فیلم و ارتباط خود با این نقش را تایید کرد.

من نقش کوتاهی در این فیلم دارم، اما در فیلم بعدی نیز حضور خواهم داشت. می دانید منظورم چیست؟ من فیلمنامهٔ فیلم بعدی را نخوانده‌ام، اما در هر حال این شانس را دارم.

وودی هارلسون تأیید کرد که نقشی کوتاه در فیلم ونوم خواهد داشت و همین موضوع باعث شد تا حقایق پیرامون شخصیت احتمالی این بازیگر در فیلم روشن‌تر شود. و بدون شک به همین دلیل است که در هیچ یک از تریلر ها و تبلیغات حضور نداشته. از آنجایی که او در اواخر مراحل تولید به فیلم اضافه شده نقش او باید بسیار کوتاه باشد. تاکیید وودی هارلسون بر روی نقش خود این شایعه که شخصیت کارنیج جایگاه مهمی در دنیای ونوم دارد را تایید می کند.

ادامه این متن ممکن است پایان احتمالی فیلم ونوم را اسپویل کند.

ایده این بود که ادی براک با شخصیت کلتوس کاسدی درست در انتهای فیلم ونوم با یکدیگر ملاقات کنند. ادی متوجه می شود که بخشی از سیمبیوت به بدن این قاتل سریالی می‌چسبد و او را تبدیل به شخصیت کارنیج می‌کند و در آینده ما شاهد رو به رویی شخصیت ونوم و کارنیج خواهیم بود. در نهایت بعضی از طرفداران ناامید خواهند شد که شخصیت کارنیج یکی از بخش‎های اصلی اما مخفی و نمایش داده نشده ونوم است. اما از طرفی شاید سونی پیکچرز با قرار ندادن همهٔ تخم‌مرغ‌ها در یک سبد، تصمیم درستی گرفته. گرچه این به این معنی است که نباید انتظار نسخه‎ی سیمبیوت تام هاردی و وودی هارلسون را همزمان در فیلم ونوم داشته باشیم.

در حال حاضر سونی مشغول کار روی اسپین‌آف‌های مرتبط با اسپایدرمن است، که عمدتاً الان در سکوت به سر می برند. قرار بود فیلم برداری فیلم «Silver & Black» شروع شود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی بر پیشرفت این پروژه وجود ندارد، و تنها می دانیم که هنوز در حال کار بر روی فیلمنامه هستن. همچنین قرار است جیک جیلنهال نقش سخصیت شرور و محبوب میستریو را در قسمت دوم «Spider-Man: Homecoming 2» ایفا کند. سونی پیش از برنامه ریزی برای آینده باید منتظر بماند تا ببیند ونوم چگونه پیش می رود زیرا دنباله این مجموعه به موفقیت این فیلم بستگی دارد. تام هاردی در نقش ونوم، وودی هارلسون به احتمال فراوان در نقش کارنیج حضور خواهند داشت اما هیچ مبارزه ای میان آن ها نخواهد بود و طرفداران برای دیدن چنین رویدادی باید منتظر ادامه فیلم ونوم باشند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷

عاشق این بشرم.بازیش فوق العاده به دل میشینه

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۰۲

انصافا بازیگر خوبی یه حالا که داخل فیلم ونوم اوردنش بیشتر مشتاق دیدنش شدم. تام هاردی هم که دیگه اخر بازیگری یه

نمایش اسپویل