news-background
news-background

فتوکال و فرش قرمز فیلم Official Competition با حضور «پنه‌لوپه کروز» و «آنتونیو باندراس» – ونیز

«پنه‌لوپه کروز» ۴۷ ساله و «آنتونیو باندراس» ۶۱ ساله در فتوکال فیلم کمدی اسپانیایی «رقابت رسمی» (Competencia Oficial) مقابل دوربین عکاسان رفتند. این دو بازیگر تاکنون تنها دو دقیقه و با فیلم «خیلی هیجان‌زده‌ام» (I’m So Excited) که در سال ۲۰۱۳ اکران شد مقابل هم در یک صحنه مشترک جلوی دوربین رفته بودند اما در تمام طول فیلم مقابل هم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«ماریانو کوئن» و «گاستون دوپرت» فیلمسازان آرژانتینی نویسندگان و کارگردانان این فیلم بوده‌اند و «آندرس دوپرت» در نگارش فیلمنامه با آنان همکاری کرده است. «اسکار مارتینز» کهنه‌کار و باندراس نقش بازیگرانی را بازی می‌کنند که کارنامه بسیار متفاوتی از خود به جا گذاشته‌اند و باید در فیلمی به تهیه‌کنندگی یک میلیونر برابر هم قرار بگیرند. کروز نقش کارگردان معتبر اما عجیب فیلم را ایفا خواهد کرد. دیگر بازیگران فیلم «خوزه لوئیز گومز»، «کارلوس هیپولیتو»، «کولدو اواباری»، «ایرن اسکوبار»، «ناکوره آرامبرو»، «پیلار کاسترو» و «خوان گراندینتی» بوده‌اند.

«رقابت رسمی» در بریتانیا توسط پروتاگونیست پیکچرز و در اسپانیا توسط بوئنا ویستا اکران خواهد شد. فیلمبرداری این فیلم در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز شد اما یک ماه بعد با شروع پاندمی متوقف شد. مقصد بعدی «رقابت رسمی» جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو خواهد بود.

کروز که در «درد و شکوه» (Pain And Glory) به کارگردانی «پدرو آلمودوار» با باندراس همبازی بود، سال ۲۰۱۸ در فیلم «همه می‌دانند» (Everybody Knows) به کارگردانی «اصغر فرهادی» هم نقش‌آفرینی کرد. او سال ۲۰۱۸ در فیلم «داستان جنایی آمریکایی» (American Crime Story) هم نقش «دوناتلا ورساچه»‌ را بازی کرد و به خاطر آن نامزد امی، گلدن گلوب و صنف بازیگران آمریکا شد. باندراس به‌تازگی به «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به کارگردانی «جیمز منگولد» پیوسته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید