news-background
news-background

«ونسا کربی» در فیلم The Son «فلورین زلر» به «هیو جکمن» و «لورا درن» پیوست

«ونسا کربی» سومین بازیگر طراز اولی است که به فیلم «پسر» (The Son)‌ به کارگردانی «فلورین زلر» می‌پیوندد. کربی که اخیراً در فیلم‌هایی چون «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible—Fallout)، «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) و «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman) دیده شده، یکی از تحسین‌شده‌ترین بازیگران زن حال حاضر دنیاست.

«ورایتی» گزارش داده است که کربی در فیلم «پسر» زلر به «هیو جکمن» و «لورا درن» پیوسته است. این فیلم توسط زلر و «کریستفر همپتون» برنده‌ اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ «پسر» زلر اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود. نیکلاس نوجوانی آشفته، غیرصمیمی و خشمگین است که چندین ماه از مدرسه دوری کرده. پیتر می‌کوشد پدر بهتری برای پسرش باشد و به دنبال راهی برای کمک رساندن به اوست. اما وخامت اوضاع نیکلاس کار خانواده را به جای خطرناکی می‌رساند.

زلر با فیلم «پدر» (The Father) که در ماه فوریه اکران شد نقدهای مثبتی دریافت کرد. این فیلم با بازی «آنتونی هاپکینز» و «الیویا کلمن» دو جایزه‌ بفتا را دریافت کرد و در شش بخش از جمله بهترین فیلم، فیلمنامه‌ اقتباس‌شده، تدوین، طراحی صحنه، بازیگر مرد نقش اول و بازیگر زن نقش مکمل نامزد اسکار شد. هاپکینز برای این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد.

تاریخ اکران «پسر» در حال حاضر نامشخص است، اما انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از هفته‌های آینده آغاز شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۰۴

اینم دیگه رکورد نوید محمدزاده رو داره میزنه از بس بازی میکنه تو این فیلم و اون فیلم

نمایش اسپویل