news-background
news-background

«ونسان کسل»: فیلم‌های دی‌سی و مارول برای کودکان است

شخصیت «ونسان کسل» در سریال «وست‌ورلد» (دانلود سریال Westworld با لینک مستقیم) اگرچه به ابرشرورهای کتاب‌های کامیک شباهت دارد، اما خود این بازیگر به فیلم‌های ابرقهرمانی بی‌علاقه است. کسل به تازگی در مصاحبه با «اینورس» به جدیدترین نام هالیوودی تبدیل شد که به انتقاد از فیلم‌های مارول و دی‌سی می‌پردازد اما از آنجا که صفحه‌ای در توئیتر ندارد از خشم هواداران در امان خواهد ماند. او می‌گوید دیگر با فیلم‌های ابرقهرمانی ارتباط برقرار نمی‌کند و اینکه علاقه‌ای به بازی در فیلم‌هایی ندارد که «برای کودکان» ساخته شده‌اند. همین تعبیر برای غضب‌آلود کردن هواداران کافی است، اما به نظر می‌رسد که قصد بی احترامی به کسی را نداشته و فقط می‌گوید از دیدن این فیلم‌ها لذت نمی‌برد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کسل به «دیوید کراننبرگ»، «فرانسیس فورد کاپولا»، و «مارتین اسکورسیزی» می‌پیوندد که پیش‌تر گفته بودند علاقه‌ای به این دست فیلم‌ها ندارند. سال گذشته میلادی، اسکورسیزی مکرراً فیلم‌های استودیوی مارول را به «شهر بازی» تشبیه می‌کرد و در واقع به دیزنی می‌تاخت و می‌گفت این فیلم‌ها «سینما نیستند.»

دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کسل می‌گوید احساس می‌کند که این فیلم‌ها برای کودکان ساخته شده‌اند ما در عین حال معتقد است که کودکی هم درونش وجود دارد: «راستش این فیلم‌ها را نگاه نمی‌کنم. وقتی که با تکنولوژی و جلوه‌های ویژه کاری کردند که «مرد آهنی» و «مرد عنکبوتی» واقعی به نظر برسند توجه من جلب شد. اما بعد عادی شد. در زمان کودکی از هواداران کتاب‌های کامیک بودم. امروز فکر می‌کنم این فیلم‌ها برای کودکان ساخته شده‌اند. هرچند کودکی هم درونم وجود دارد اما باز هم پاسخ من نه نخواهد بود. حاضر نیستم این فیلم‌ها را ببینم.»

با این توضیحات به نظر می‌رسد که کسل به صورت کامل با فیلم‌های ابرقهرمانی قطع رابطه نکرده و اگر فیلمی خلاقانه ساخته شود توجه او جلب خواهد شد. کسل در پایان می‌گوید: «شاید اگر شخصیت شرور بی‌نظیری باشد و فیلمساز بااستعداد و زیرکی پشت آن باشد که داستان را کمی پیچیده کند تا فیلمی برای کودکان به نظر نرسد، آنگاه در این فیلم‌ها بازی کنم. اما در غیر این صورت، نه. چند باری که به این فیلم‌ها نزدیک شدم دیدم که تعهدی طولانی برای چیزی است که در نهایت خودم حاضر نیستم به دیدنش بنشینم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۰۶

جانا سخن از زبان ما میگویی :))) متاسفم واس کسایی که واس پول،محبوبیت و هنرشون رو فروختن! درود به امثال دیکاپریوها و مک کانهی ها و جیلنهال ها...

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۴

داداش کجای کاری. جیک جیلنهال تو فیلم مردعنکبوتی دور از خانه نقش ویلن فیلم میستریو رو داشت.

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳

گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف بو میده.

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۰۱:۲۱

ترامپ؟؟؟

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۸

منظورت دلارهایی که یه مشت بچه 13 14 ساله خرج سینما کردن

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۵

میخوام بگم، همینکه ترامپی مشخصه افکارت چطوریه.

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۲۹

حق داره والا چرا بخواد با کسایی همبازی شه که از بازی کردن فقط استرویید زدن و بدنسازی رفتن بلدن :)

نمایش اسپویل
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۰۷

ینی میخای بگید از امثال کریس همسورث و داونی جونیور هنرش کمتره؟! :))

نمایش اسپویل