news-background
news-background

«ونتوورث میلر» می‌گوید به Prison Break بازنمی‌گردد: «نمی‌خواهم نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا را بازی کنم»

هواداران سریال «فرار از زندان» (دانلود سریال Prison Break با لینک مستقیم) باید خیال بازگشت «ونتوورث میلر» در نقش مایکل را از سر بیرون کنند. این بازیگر یکشنبه گذشته در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد بازگشت به دنیای «فرار از زندان» را ندارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ژانویه گذشته «مایکل تورن» مدیر فاکس اینترتینمنت اعلام کرده بود که احتمال ساخته شدن فصل جدید «فرار از زندان» وجود دارد. اما در صورت ساخته شدن اپیزودهای جدید، میلر نقشی در آن نخواهد داشت.

میلر در اینستاگرام از هوادارانش برای حمایت‌شان قدردانی می‌کند و سپس علیه بدرفتاری با جامعه دگرباشان گفت. او در مورد احتمال ساخته شدن فصل جدید «فرار از زندان» می‌نویسد: «من رسماً از «فرار از زندان» بیرون آمده‌ام.»

او اضافه می‌کند: «نه [به علت] وضعیت شبکه‌های اجتماعی (هرچند این مسئله محوری است). [بلکه] من فقط نمی‌خواهم در نقش شخصیت‌های دگرجنس‌گرا بازی کنم. داستان این‌گونه شخصیت‌ها بازگو شده است (و بازگو شده است).»

میلر می‌گوید درک می‌کند که هواداران پرشمار سریال امیدوار به ساخته شدن فصل جدید بوده‌اند: «درک می‌کنم که ناامیدکننده است. معذرت می‌خواهم.» و در پایان می‌نویسد:‌ «اگر از این بابت می‌رنجید [چون عاشق یک شخصیت دگرجنس‌گرای خیالی شده‌اید که نقش آن را یک مرد هم‌جنس‌گرای واقعی بازی می‌کند... این به خودتان مربوط است.»

«دامینیک پرسل» همبازی میلر در «فرار از زندان» نیز در واکنش به این پست می‌نویسد: «لذت‌بخش بود رفیق. عجب دورانی بود. کاملاً از منطق تو حمایت و آن را درک می‌کنم. خوشحالم که این تصمیم را برای سلامت و صداقت خودت گرفته‌ای. باز هم بنویس... دوستت دارم برادر.»

«سارا وین کالیز» دیگر بازیگر سریال هم از میلر حمایت کرده و در اینستاگرام می‌نویسد: «ضمن قدردانی از کاری که با هم انجام دادیم، و با عشقی صمیمانه، از این انتخاب تو حمایت می‌کنم. خطاب به هواداران می‌گویم، باید بدانید: بازیگران «فرار از زندان» در فضایی کار کردند که با دگرباشی سازگار بود. ما در کنار و در میان دوستان و آشنایان‌مان در جامعه‌ی دگرباشان می‌ایستیم و از حقوق آنان و آثار هنری‌شان حمایت کامل می‌کنیم. همیشه و در همه وقت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۸

خزان شدم... فکرشو بکن خود ونتوورث میلر واقعی یه آدمیه مثل تی بگ

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۵۰

فصل 5 هم اضافی بود

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۷:۰۲

یکی نیست بگه اگه قرار بود کاراکتر سریال و شخصیت خود بازیگر یکی باشه که دیگه اون بازیگری نیست. مثه اینکه اون زنه هم بیاد بگه من دکتر نیستم و دوست ندارم یه غیر دکتر نقش یه دکتر رو بازی کنه. خب اوسکول واسه همین بهش میگن بازیگری

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۴

از نظرم بهترین کارو میکنه که ادامه نمیده اصلا فرار از زندان تا فصل چهار عالی بود بقیش دیگه افت سریاله و فکرم نمیکنم واقعا نیاز باشه ساختنش سریال عالی شروع شد و با فصل چهار عالی تموم شد اینکه این بازیگر ادامه نمیده به نظرم حق داره که شخصیت مایکل رو تو اوج خودش تمومش کنه

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۴۸

یعنی برای همیشه میخوای نقش... بازی کنی دیگه؟ باشه می‌بینیم! کثافت زده به کل هالیوود

نمایش اسپویل
۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲

به عنوان طرفدار چندین ساله فرار از زندادن از شنیدن این خبر ناراحت شدم ولی با این وجود به تصمیم ونتورث احترام میذارم و کاملا درکش میکنم . در ضمن در جواب کسایی که میگن الان یادش افتاده همجسنگراست ، باید بگم که ونتورث قبل از فرار از زندان کام اوت نکرده بود . و اینکه داستان دگرجنسگراها بارها تعریف شده و شنیده شده ، اما کمتر سریالی هست که به قصه ی یه شخص همجنسگرا به عنوان شخصیت اصلی پرداخته شده باشه ، پس این تصمیم کامل منطقیه .

نمایش اسپویل
بیشتر