news-background
news-background

وقتی جنگ ستارگان هنوز هم به دنبال فروش در سینما است

پس از کشمکش های بسیار درباره اخرین نسخه جنگ ستارگان و گفتمان های بسیار،شروع طوفانی و درهم شکستن رکوردهای فراوان  و اما شکست ناگهانی ارزوی سازندگان؛کم کم به زمان عرضه فیلم به صورت خانگی نزدیک میشویم،اما ظاهرا اینبار شرکت سازنده فروش سینمایی برایش کافی نبوده و قصد دارد با اهرم فشار مردم را وادار به امدن به سینما کند.متاسفانه طی خبری اعلام شد که شش صحنه از نسخه بلورِی «جنگ ستارگان» حذف می‌شود! بر اساس اعلام یکی از فروشگاه‌های استرالیایی قسمت هفتم "جنگ ستارگان" (Star Wars 7: The Force Awakens)، در نسخه بلوری، برخی صحنه‌ها که در سینما پخش شد را نخواهد داشت.

پیش‌تر نیز یکی از سایت‌های فروشنده محصولات هالیوودی اعلام کرده بود نسخه‌های بلوری، هفت صحنه از فیلم را نخواهند داشت. با اینکه این بار یک صحنه کم شده اما باز هم طرفداران این سری فیلم‌ها از این خبر عصبانی خواهند شد.

این شش صحنه عبارت‌اند از، "فین و ویلیجر"،"پیام جاکو"،"اکس وینگ برای لایت اسپید آماده می‌شود"،"جستجوی کایلو برای فالکون"،"تعقیف Snow Speeder" و صحنه "مشکلی برای فین پیش نخواهد آمد".

احتمالاً صحنه‌های دیگری نیز در ادامه از فیلم حذف شوند؛ مدت زمان نهایی فیلم ۳ ساعت است. نسخه‌های بلوری این فیلم قرار است ۵ آوریل در آمریکا شمالی، به صورت دو بعدی منتشر شوند.اگرچه این خبر شاید باعث کشاندن تعدادی دیگر از افراد به سمت سینما بشود،اما مسلما اثرات منفی ان برای طرفداران جهت جلوگیری از دیدن نسخه بعد این فیلم بیشتر خواهد بود. (دانلود فیلم با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید