news-background
news-background

مروری بر وضعیت تولیدات سینمایی ایران در سال ۹۹

فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه کنندگی مجید مطلبی و با بازی پریناز ایزدیار و نوید محمدزاده که از خرداد ماه ۱۳۹۹ مراحل پیش تولید آن آغاز شده است، به زودی جلوی دوربین می‌رود. به دلیل شیوع ویروس کرونا، پیش‌تولید «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی همچنان ادامه دارد و زمان مشخص برای استارت فیلمبرداری آن تعیین نشده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

با آماده شدن شرایط تولید، به زودی فیلمبرداری دو فیلم «روزی روزگاری در آبادان» اولین ساخته‌ی سینمایی حمیدرضا آذرنگ و «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی کلید می‌خورد. «شیشلیک» اولین فیلم طنز محمدحسین مهدویان که فیلمنامه‌ی آن را امیر مهدی ژوله نوشته است، آخرین روزهای فیلمبرداری را طی می‌کند. رضا عطاران، ژاله صامتی، مه لقا باقری، پژمان جمشیدی، وحید رهبانی، عباس جمشیدی و جمشید هاشم‌پور در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر تولیدات سینمایی ایران می‌توان به فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی اشاره کرد که فیلمبرداری آن از تیرماه ۱۳۹۹ در تهران کلید خورده است. مراحل فنی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی آغاز شده است. بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی و گلاره عباسی در آخرین ساخته‌ی نرگس آبیار نقش آفرینی می‌کنند.

«قاتل و وحشی» پرحاشیه‌ترین فیلم حمید نعمت‌الله در طی مراحل طولانی فیلمبرداری، با بازی لیلا حاتمی، امین حیایی، شهرام حقیقت دوست و ستاره اسکندری آخرین مراحل فنی را طی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۹

فقط کشت ارشاد... دلم واسه حاجی تنگ شده

نمایش اسپویل