news-background
news-background

وسترن The Harder They Fall در نت‌فلیکس ۱ میلیارد دقیقه بیننده داشت

وسترن «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) از ۱ تا ۷ نوامبر به پربیننده‌ترین فیلم هفته تبدیل شده است. کمپانی نیلسن گزارش داده است که این عنوان ۱.۲ میلیارد دقیقه دیده شده و به رتبه اول رسیده و بالاتر از سریال «تو» (You) با ۹۹۴ میلیون دقیقه قرار گرفته است.

دو فیلم اریجینال دیگر نت‌فیلکس یعنی «ارتش سارقان» (Army of the Dead) و کمدی «لاو هارد» (Love Hard) با بازی «نینا دوبرو» به ترتیب با ۴۵۶ و ۴۵۵ میلیون دقیقه بیننده عملکرد خوبی داشته‌اند.

نیلسن تنها بر دستگاه‌های تلویزیون هوشمند و پلتفرم‌های دیزنی+، هولو، اپل تی‌وی+، آمازون و نت‌فلیکس نظارت می‌کند و آمار بینندگان را با یک ماه تأخیر ارائه می‌دهد.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» در مورد یک یاغی به نام «نت لاو» با بازی میجورز است که متوجه می‌شود دشمنش با بازی البا از زندان آزاد شده، پس دار و دسته‌اش را گرد هم جمع می‌کند تا او را به دام بیندازد و انتقامش را بگیرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی «جی-زی» رپر آمریکایی و «جیمز لسیتر» و «لارنس بندر» ساخته شده است. این وسترن دومین فیلم بلند ساموئل پس از «تا سپیده‌دم می‌میرند» (The Die by Dawn) است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و «رزاریو داسن» و «جانکارلو اسپوزیتو» در آن ایفای نقش کردند.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» ۳ در ماه اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینما و ۳ نوامبر از نت‌فلیکس پخش شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید