news-background
news-background

«ورنر هرتسوک» مانع از جایگزین شدن گرافیک رایانه‌ای با عروسک Baby Yoda در سریال Mandalorian شده است

به نظر می‌رسد که هیچ‌کس به اندازه‌ی «ورنر هرتسوک» طرفدار شخصیت «بیبی یودا» در سریال «مندلوریایی» نیست.

 

شخصیت «بیبی یودا» در سریال «مندلوریایی» (The Mandalorian) دیزنی+ قلب هواداران «جنگ ستارگان» در سراسر دنیا را تسخیر کرده اما به نظر می‌رسد که هیچ‌کس به اندازه‌ی «ورنر هرتسوک» به این شخصیت علاقه‌مند نیست. این بازیگر و کارگردان بزرگ آلمانی در سریال «مندلوریایی» نقش «کلاینت» را بازی می‌کند که نقشه‌های شومی برای «بیبی یودا» در سر دارد. او چنان به حفظ میراث چندگانه در سریال پایبند بوده که وقتی سازندگان می‌خواهند عروسک «بیبی یودا» را با گرافیک رایانه‌ای جایگزین کنند به شدت معترض می‌شود.

«دیو فیلونی» یکی از کارگردانان و نویسندگان «مندلوریایی» در مصاحبه با «ونتی فر» فاش می‌کند که هرتسوک پس از اینکه به ماجرای خلق رایانه‌ای شخصیت «بیبی یودا» پی می‌برد در محل فیلمبرداری جنجال به پا می‌کند. سازندگان به دنبال ضبط یک برداشت به همراه عروسک آماده می‌شدند تا صحنه‌ای بدون حضور او فیلمبرداری کنند تا در صورت لزوم نسخه‌ی دیجیتالی جایگزین او شود. واکنش هرتسوک به این اقدام سازندگان هنوز از خاطر آن‌ها پاک نشده: «شما مشتی ترسو هستید. رهایش کنید.»

هرتسوک اوایل نوامبر در مصاحبه با ورایتی گفته بود که با دیدن «بیبی یودا» اشک از چشمانش جاری شده. او در مراسم فرش قرمز «مندلوریایی» گفته بود: «من او را در محل فیلمبرداری دیدم. غم‌انگیز بود! به شکل غم‌انگیزی زیبا بود. به نظر می‌آمد دقیق طراحی شده باشد. [زیرا] با دیدن او اشک شما را جاری می‌ساخت.» هرتسوک در ادامه توضیح داده بود: «دو عروسک‌گردان برای «بیبی یودا» وجود داشت. یکی برای چشم‌ها و دیگری برای حالات چهره. دستاورد تکنیکال فوق‌العاده‌ای است اما جدا از این، غم‌انگیز است.»

دیزنی+ آمار بینندگان «مندلوریایی» را اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد که سریال با استقبال گسترده در سراسر دنیا مواجه شده باشد. به منظور غافلگیر ساختن مخاطبین، دیزنی از عرضه‌ی عروسک‌های «بیبی یودا» جلوگیری کرد اما محصولات مرتبط با این شخصیت به زودی به بازار عرضه خواهند شد. اپیزودهای جدید «مندلوریایی» جمعه‌ها از دیزنی+ پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱

من ک عاشقش شدم

نمایش اسپویل