news-background
news-background

«وایت واکر ها» چگونه از «دیوار» عبور می کنند؟ پاسخ سوال در تیتراژ فصل جدید نهفته است

 

بعد از گذشت دو اپیزود از فصل هفتم سریال «Game of Thrones» خیل عظیمی از نظریات و ایده های هواداران در فضای مجازی جاری شده است. به مانند فصل های گذشته به دلیل جذابیت و حساسیت بالای اتفاقات سریال مذکور، عده ای هستند که شبانه روز وقت شان را صرف کشف نکات بسیار ریزی می کنند که در حالت عادی شاید هیچ کس متوجه آن ها نشود. این افراد با کنار هم قرار دادن این قطعات و سرنخ های ریز و بررسی آن ها با اطلاعات فصل های قبل به نظریاتی دست می یابند که در صورت محکم بودن شان می توانند سر و صدای بسیاری در فضای مجازی به پا کنند. تازه ترین اقدام کاربران در اینترنت پیرامون این سریال مربوط به اکتشافی است که یکی از کاربران سایت «Reddit» به آن دست یافته است. بنا به ادعای این شخص، تیتراژ اولیه ی فصل جدید سریال نشان می دهد که «وایت واکر ها» به چه صورت قرار است از سد «دیواری» بگذرند که هزاران سال است در برابر آن ها ایستادگی نموده است.

این شخص در توضیحات خود ذکر می کند که وقتی در تیتراژ سریال دوربین دیوار را نشان می دهد از آن دور می شود و به عقب می رود. در بخش شرقی دیوار (تصویر زیر)  همان طور  که مشاهده می کنید دریایی وجود دارد که همان دریا در تیتراژ فصل جدید یخ زده است. تصویر بالا مربوط به تیتراژ در فصل های گذشته و تصویر نشانه گذاری شده مربوط به تیتراژ فصل جدید است.

تاکنون فرضیه های بسیاری پیرامون چگونگی رد شدن وایت واکر ها از دیوار مطرح شده اند. همان طور که در کتاب های جورج مارتین ذکر شده، دیوار مذکور با سحر و جادو های خاصی مانع عبور وایت واکر ها می شود. در چنین شرایطی عاقلانه است اگر به قدرت وایت واکر ها بار دیگر نگاهی بیفکنیم. این گروه از کارکتر های داستان می توانند به سادگی و با استفاده از قابلیت یخ زدن بخشی از دریا، دیوار را دور زده و از آن عبور نمایند.

با این حال، هر آن چه گفته شد صرفاً فرضیه ای بیش نیست و درست بودن یا نبودن آن به تیم سازنده ی سریال بستگی دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید