news-background
news-background

گلدن گلوب ۲۰۲۰: «واکین فینیکس» با Joker برنده‌ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد

«واکین فینیکس» که با مراسم اهدای جوایز هالیوود رابطه‌ی خوبی ندارد، به هنگام دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد فیلم‌های درام با «جوکر» (Joker) از فرط هیجان کلمات رکیکی به زبان آورد. او گفت: «عبارت لعنتی بهترین بازیگر بی‌معناست.»

او پس از ادای احترام به رقبای خود در بخش یاد شده گفت: «همه‌ی ما می‌دانیم که هیچ رقابتی میان ما وجود ندارد. من شاگرد لعنتی شما هستم. نمایش امسال شما بهت‌آور و منحصر به فرد بود... و افتخار می‌کنم که نام من را در کنار نام شما قرار داده‌اند. نمی‌خوام به قول معروف هندوانه زیر بغل شما بگذارم، اما هندوانه از قبل زیر بغل شما گذاشته‌اند.»

فینیکس با قدردانی از «تاد فیلیپس» کارگردان «جوکر» گفت: «[می‌دانم که] کار کردن با من زجرآور است. باورم نمی‌شود که با من کنار آمده باشی.» او در ادامه می‌گوید: «اینکه افراد در روی صحنه با استرالیا هم‌دردی می‌کنند زیبا است، اما ما باید بیش از این تلاش کنیم، درست نمی‌گویم؟ حرکت قشنگی است. من همیشه از بسیاری از افرادی که در این‌جا حضور دارند آموخته‌ام.»

فینیکس به حاضرین می‌گوید که برای نجات استرالیا از آتش‌سوزی‌های گسترده باید تغییر ایجاد کرد و در همین حین شبکه‌ی ان‌بی‌سی چاره‌ای نداشت جز اینکه استفاده‌ی مکرر او از الفاظ رکیک را سانسور کند. او برای بازی در نقش «آرتور فلک»، ضدقهرمان دنیای دی‌سی در فیلم جداگانه‌ی فیلیپس نامزد گلدن گلوب شده بود. این فیلم با لحنی تلخ شهر گاتهام را به تصویر می‌کشد و تبدیل شدن کمدین شکست‌خورده به «جوکر» را روایت می‌کند.

«جوکر» یکشنبه شب نامزد دریافت چهار جایزه بود و برنده‌ی گلدن گلوب بهترین موسیقی متن هم شد. این ششمین نامزدی گلدن گلوب فینیکس و دومین پیروزی او بود. فینیکس در سال ۲۰۰۵ با «سر به راه باش» (Walk the Line) نیز این جایزه را تصاحب کرده بود.

دیگر رقبای فینیکس در شب گذشته شامل «کریستین بیل» برای «فورد در برابر فراری»، «آنتونیو باندراس» برای «رنج و شکوه»، «آدام درایور» برای «داستان زناشویی» و «جاناتان پرایس» برای «دو پاپ» می‌شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۰۳

چه استرسی داشت پشت میکروفون وای وای

نمایش اسپویل
۱۶ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۴۲

مثل همیشه عالی.?

نمایش اسپویل