news-background
news-background

«واکین فینیکس» در تظاهرات گرمایش زمین بازداشت شد

فینیکس به تازگی برنده‌ی گلدن گلوب شده و روز دوشنبه ممکن است نامزد اسکار شود.

«واکین فینیکس» که یکشنبه شب گذشته برای بازی در فیلم «جوکر» (Joker) برنده‌ی گلدن گلوب شد، جمعه شب در تظاهرات گرمایش زمین در واشینگتن دی‌سی بازداشت شد. «مارتین شین» دیگر بازیگر شناخته‌شده‌ای بود که جمعه به همراه فینیکس بازداشت شد. در این تظاهرات که توسط «جین فاندا» سازماندهی شده حدود ۳۰۰ نفر شرکت کرده بودند. فاندا در طول ماه‌های گذشته چندین بار به شکل نمادین بازداشت شده است.

فینیکس پیش از بازداشت خطاب به معترضین گفت: «گاهی با خود فکر می‌کنیم که برای مبارزه با گرمایش زمین چه کاری از دست‌مان برمی‌آید. اما همین امروز و فردا می‌توانید با تصمیم در مورد اینکه چه چیزی مصرف می‌کنید کاری انجام دهید. مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم مانع‌شان شوم. من امروز با هواپیما به اینجا آمدم، اما می‌توانم در مورد چیزهایی که می‌خورم انتخاب داشته باشم.»

فینیکس یکشنبه شب به خاطر بازی در فیلم «جوکر» برنده‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم‌های درام شد و روی صحنه سخنرانی مشابهی کرد. منوی غذاهای گیاهی گلدن گلوب هم تحسین فینیکس را به دنبال داشت. او پشت صحنه‌ی مراسم گفت این اقدام «خبرنگاران خارجی هالیوود» باعث شده برای حضور در مراسم هیجان‌زده‌تر از هر زمان دیگری باشد.

فینیکس در حالی بازداشت می‌شود که تنها چند روز به اعلام نامزدهای اسکار باقی مانده است. او می‌تواند دوشنبه برای چهارمین بار پس از «گلادیاتور»، «مرشد»، و «سر به راه باش» نامزد اسکار شود. احتمال نامزدی او و حتی کسب اسکار توسط فینیکس بسیار بالاست و از زمانی که «جوکر» در جشنواره‌ی فیلم ونیز روی پرده رفت و شیر طلایی را به دست آورد، جوایز زیادی را تصاحب کرده.

نامزدهای اسکار ۲۰۲۰ دوشنبه ۱۳ ژانویه معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۵۵

خوبه حالا با گریم جوکر نرفت??

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۱۶

هه هه هه :|

نمایش اسپویل