news-background
news-background

واکنش جالب «کیت وینسلت» به پرسشی در مورد رابطه مجدد «بن افلک» و «جنیفر لوپز»

«کیت وینسلت» به پرسشی در مورد رابطه دوباره «بن افلک» و «جنیفر لوپز» واکنش جالبی نشان داده است. وینسلت ظاهراً هیچ ارتباطی با «بنیفر» ندارد، اما «نیویورک تایمز» به هر حال از او در مورد شایعه رابطه دوباره این زوج پرسیده است.

در این مصاحبه به مجموعه‌ای از جملات واکنش کوتاه مثبت یا منفی می‌دهد. یکی از پرسش‌ها این است: «نمی‌توانید [گزارش‌های] مرتبط با «بن افلک» و «جنیفر لوپز» را نخوانید.» وینسلت پاسخ می‌دهد: «چه؟ نه! من هرگز چیزی در مورد جنیفر در زندگی‌ام نخوانده‌ام. این چه سؤالی است؟»

لوپز و افلک به تازگی از «الکس رودریگز» و «آنا دآرماس» جدا شده‌اند و پس از نزدیک به ۱۷ سال دوباره رابطه تازه‌ای شروع کرده‌اند، یا دست کم تصاویری که از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده این موضوع را نشان می‌دهد.

وینسلت اخیراً در سریال پربیننده «مر از ایست‌تاون» (Mare of Easttown) شبکه اچ‌بی‌او دیده شده است. اپیزود هفتم و پایانی فصل اول این سریال بیش از ۴ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها به جا گذاشته و وینسلت و بعضی دیگر از عوامل به بازگشت برای فصل دوم ابراز تمایل کرده‌اند.

وینسلت در بخشی از مصاحبه با «نیویورک تایمز» فاش می‌کند که به سازندگان اجازه نداده پوسترهای سریال را ویرایش کنند و چین و چروک‌هایش را از بین ببرند. این بازیگر نامزد اسکار در سریال نقش کارآگاه «مارین «مر» شیهان» را بازی می‌کند که در شهر کوچکی در پنسیلوانیا وظیفه دارد بر روی پرونده قتل یک دختر جوان تحقیق کند.

«نیویورک تایمز» می‌نویسد: «[وینسلت] دو بار پوستر تبلیغاتی سریال را رد می‌کند چون بیش از حد روتوش شده بود.‌ «می‌گفتند: «کیت، واقعاً نباید این کار را بکنی.» جواب می‌دادم: «بچه‌ها، می‌دانم چقدر چین و چروک کنار چشمم دارم، اما لطفاً همگی آن‌ها را برگردانید...» او می‌گوید وقتی کات اولیه صحنه‌ای که پوست معمولاً روشن او را بیش از حد خوب نشان داده در مقابلش مقاومت کرده است: «سعی کردیم ویرایشش کنیم تا زیبا به نظر نرسد.»»

وینسلت اضافه می‌کند: «ببینید، امیدوارم با بازی در نقش مر به عنوان یک زن میان‌سال – اکتبر آینده ۴۶ ساله می‌شوم – به گمانم به همین دلیل است که مردم با این شخصیت ارتباط برقرار کرده‌اند چون به روشنی هیچ فیلتری در کار نیست. او یک زن با آزادی عمل کامل، دارای نقص، با بدن و چهره‌ای و زندگی و موقعیتی شبیه به زنان همسن و سال خودش.» وینسلت در مورد پوشش «مر شیهان» می‌گوید: «هر چیز ناخوشایندی که پیدا می‌کردیم بالا و پایین می‌پریدیم و می‌گفتیم: «بله! همین را می‌پوشیم.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۱۵

خوشم میاد از کیت وینسلت

نمایش اسپویل