news-background
news-background

واکنش «کیانو ریوز» به محبوبیتش در فضای مجازی در مراسم فرش قرمز Toy Story 4

«کیانو ریوز» همچنان فروتن باقی می‌ماند، حتی اگر همه اهل دنیا او را ستایش کنند. هفته‌ی گذشته علاوه بر نقش جذابش در فیلم «همیشه بخت من باش» (Always Be My Maybe) هواداران از نحوه‌ی عکس انداختن او با زنان و لمس نکردن بدن آن‌ها ستایش کردند. بازیگر ۵۴ ساله‌ی «ماتریکس» سه‌شنبه شب در مراسم فرش قرمز «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) ظاهر شد و توضیح داد تحسین شدن از طرف دیگران خوشایند است.

او می‌گوید: «این اتفاقی خوشایند و ویژه برای من است. فیلم «جان ویک» و اخیراً «همیشه بخت من باش» با استقبال مردم مواجه شده و سپس به [بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷»] در استودیوی «سی‌دی پروجکت» متصل شدم. من این فرصت را در اختیار داشته‌ام که با افراد جذابی همکاری کنم و در پروژه‌های جذابی مشارکت کنم. بودن در اینجا با «داستان اسباب بازی ۴» هم بسیار لذت‌بخش است.»

ریوز در «داستان اسباب بازی ۴» در نقش «دوک کابوم» بدلکار کانادایی صداپیشگی می‌کند. در این فیلم «وودی» (تام هنکس)، «باز لایت‌یر» (تیم آلن)، «جسی» (جان کوساک)، «اسلینکی داگ» (بلیک کلارک)، «رکس» (والاس شان)، «هم» (جان رتزنبرگ) و دیگران خود را در اتاقی دیگر با کودکی دیگر و اسباب بازی‌های جدیدی از جمله «فورکی» (تونی هیل) که از بحران هویتی رنج می‌برد می‌یابند.

«تام هنکس» در مراسم فرش قرمز فیلم «داستان اسباب بازی ۴» در آستانه‌ی بیست و پنجمین سالگرد اکران «فارست گامپ» از خاطرات خود در حین فیلمبرداری این درام تحسین شده گفت. هنکس می‌گوید: «برای ساختن هر فیلم باید دو نکته را رعایت کرد. اول اینکه با هر کسی که در پروژه همکاری می‌کنید متحد و یک‌دل باشید و در روند تولید به یکدیگر اعتماد کنید، و دیگر اینکه اگر عاشق آن باشید، تمام تلاش خود را بکنید و هرگز از احتمال ساخته شدن آن ناامید نشوید، به نتیجه می‌رسید.»

هنکس سپس از علاقه‌ی شدیدش به عکس گرفتن از اشیاء رها شده در کوچه و خیابان مثل دست‌کش و کفش و ارسال آن‌ها در صفحه‌ی توئیتر خود می‌گوید و از رابطه‌ی آن با «داستان اسباب بازی» که سرگذشت اسباب بازی‌های گمشده را روایت می‌کند. او که مدت‌هاست تصاویر اشیاء گمشده را ارسال می‌کند به شوخی می‌گوید اگر یک اسباب بازی گمشده ببینید احساس متفاوتی خواهد داشت: «اگر بخواهم از یک اسباب بازی گمشده عکس بگیرم در هم‌ می‌شکنم.»

داستان «فارست گامپ» در مورد مرد ساده‌لوحی بود که سرنوشت او را به فردی بانفوذ و قدرتمند تبدیل می‌کند. «تام هنکس»‌ به خاطر بازی در این فیلم دومین اسکارش را دریافت کرد و خود فیلم پنج جایزه‌ی دیگر از جمله اسکار بهترین فیلم را به خانه برد.

«داستان اسباب بازی ۴» در تاریخ ۲۰ ژوئن در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۹

Keanu Reeves Is the Nicest Man in the whole world

نمایش اسپویل