news-background
news-background

واکنش مادر «کوئنتین تارانتینو» به اظهارات جنجالی کارگردان: «حمایتش می‌کنم و دوستش دارم»

 

تارانتینو با خود عهد بسته است که حتی یک پنی از درآمد حاصل از فیلمسازی‌اش را به مادرش ندهد.

 

«کانی زاستوپیل»، مادر «کوئنتین تارانتینو» در واکنش به افشاگری جنجالی فرزندش که عهد بسته یک پنی از درآمد فیلمسازی‌اش را به او ندهد، بیانیه کوتاهی منتشر کرد. این کارگردان ۵۸ ساله در اپیزود اخیر پادکست «مومنت» (The Moment) گفت معلمانش فیلمنامه‌نویسی او را «یک سرکشی گستاخانه» دانسته‌اند. این فیلمساز می‌گوید پس از آنکه به دردسر می‌افتد، مادرش به جای حمایت، او را سرزنش می‌کند: «و بعد در میانه سخنرانی کوچکش گفت: «در ضمن، این «حرفه نویسندگی» کوچک تو، با انگشتانش علامت نقل قول کشید. این «حرفه نویسندگی» کوچکی که در پیش گرفته‌ای؟ این مزخرفات تمام شد.»

مادر تارانتینو در واکنش به این اظهارات با انتشار بیانیه‌ای از طریق «یو‌اس‌ای تودی» می‌گوید: «در مورد پسرم کوئنتین – از او حمایت می‌کنم، به او افتخار می‌کنم و خودش و خانواده در حال رشدش را دوست دارم. از رقصیدن در مراسم ازدواجش و از اینکه شنیدم نوه‌ام لئو به دنیا آمده خیلی خوشحال شدم.»

در گزارش «یو‌اس‌ای تودی» آمده است: «زاستوپیل اضافه می‌کند که اظهاراتی که در پادکست‌ها بیان می‌شوند به راحتی ممکن است تغییر داده شوند بدون اینکه نیت گوینده مشخص شود، و اینکه او تمایل ندارد به این «جنون رسانه‌ای هرزه‌وار و سوداگرانه» ورود کند.»

تارانتینو در بخش دیگری از اظهاراتش در پادکست «مومنت» گفته بود: «وقتی این حرف را با آن حالت کنایه‌آمیز به من زد، گفتم: «بسیار خوب، خانم، وقتی نویسنده موفقی شدم، هرگز حتی یک پنی از درآمدم را به تو نخواهم داد. نه خانه‌ای برایت می‌خرم. نه به تعطیلات می‌برمت و برایت الویس کادیلاک می‌خرم. هیچ چیزی به تو نمی‌رسد. چون آن حرف را زده‌ای.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «وقتی با فرزندتان سر و کله می‌زنید حرف‌های شما عواقبی خواهند داشت. به یاد داشته باشید که وقتی در مورد آنچه برایشان باارزش است حرف می‌زنید لحن کنایه‌آمیز شما عواقبی خواهد داشت.»

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان به عهدی که بسته پایبند مانده یا نه می‌گوید: «بله، وقتی کارش در سازمان «خدمات درآمد داخلی» گیر بود به او کمک کردم. اما خانه‌ای نخریده‌ام. نه خانه و نه کادیلاک.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸

حالم ازش بهم خورد، کوتوله ی عقده ای!!

نمایش اسپویل