news-background
news-background

واکنش «لیدی گاگا» به ویدیوی رقص مردم استرالیا پس از رفع محدودیت‌های پاندمی: «سلام بر رقص، خداحافظ کووید»

در طول سه هفته گذشته هیچ مورد ابتلایی به ویروس کرونا گزارش نشده است.

 

«لیدی گاگا» به ویدیوی پربیننده یکی از بارهای ملبورن استرالیا که در آن مردم بدون ماسک با یکی از آهنگ‌های او می‌رقصند واکنش نشان داد. در طول ۲۰ روز گذشته ملبورن هیچ مورد ابتلای جدیدی به ویروس کرونا گزارش نکرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در این ویدیو که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، مردم در حال رقص و پایکوبی با آهنگ «ری‌پلی» (Replay) گاگا دیده می‌شوند. این خواننده و بازیگر برنده‌ی اسکار در واکنش به ویدیو نوشت: «سلام بر رقص خداحافظ کووید. برای استرالیا خوشحالم. برای سایر نقاط دنیا دعا می‌کنم که همه ما بتوانیم به زودی با هم برقصیم.»

توییت بازیگر «ستاره‌ای متولد شده است»‌ (A Star Is Born) نیز با واکنش‌هایی همراه بوده است چرا که استرالیا هنوز درگیر کووید-۱۹ است و این ویروس از تمامی مناطق آن ریشه‌کن نشده. طبق دستورالعمل‌های کووید در ایالت ویکتوریا که ملبورن بخشی از آن است کلوب‌های شبانه امکان بازگشایی پیدا کرده‌اند. قوانین پوشیدن ماسک و فاصله‌گیری اجتماعی در مکان‌های مختلف به وسعت آن‌ها بستگی دارد.

گاگا هفته گذشت در مراسم تحلیف «جو بایدن» حاضر شد و سرود ملی آمریکا را خواند. طبق معمول لباس او بحث‌برانگیز شد و هواداران در شبکه‌های اجتماعی ادعا کردند که خواننده با پوشیدن این لباس به شخصیت «الیزابت بنکس» در فیلم «هانگر گیمز» (The Hunger Games) شبیه شده است. «عمر خیمنز» گزارشگر سی‌ان‌ان می‌نویسد: «اگر لیدی گاگا چنین صدای شگفت‌انگیزی نداشت فکر می‌کردم «هانگر گیمز» را معرفی می‌کند.»

گروهی دیگر از هواداران پرنده‌ی بزرگ روی لباس گاگا که به گفته‌ی خودش فاخته‌ای با یک شاخه‌ی زیتون است بسیار به شخصیت «کتنیس اوردین» با بازی «جنیفر لارنس» شبیه دانستند که سنجاق مرغ‌مقلد را به سینه می‌زد. این مرغ یک پرنده‌ی خیالی در دنیای فیلم‌ها و کتاب‌های «هانگر گیمز» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید