news-background
news-background

واکنش «شهاب حسینی» به واکسن زدن در آمریکا و ماسک جنجالی‌اش

هفته‌ی گذشته «شهاب حسینی» بازیگر فیلم برنده‌ی اسکار «جدایی نادر از سیمین» (A Separation) با زدن ماسکی که برگ ماریجوانا روی آن دیده می‌شد، در شبکه‌های اجتماعی با انتقادات زیادی مواجه شد. «علی پاکزاد» خبرنگار ایسنا با حسینی گفتگوی کوتاهی داشته و نظرش را در مورد این حواشی جویا شده است.

پاکزاد می‌نویسد: «این روزها ماجرای ماسک زدن و واکسن زدن شهاب حسینی در آن سوی دنیا، موضوعی شد برای اینکه برخی به آن بپردازند و ساده از کنارش عبور نکنند. هر چند آنقدر در جامعه موضوعات مهم وجود دارد که پرداختن به این حاشیه‌ها حوصله می‌خواهد و انگیزه! برای همین هم با شهاب حسینی تماس گرفتم تا ببینم تا چه حد این موضوع برای خودش جدیت داشته است؟»

حسینی در مورد ماسکی که روی آن برگ ماریجوانا دیده می‌شود می‌گوید: «از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل‌ترها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم. هیچ نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می‌شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. در ضمن این واکسن‌ها بعد از خروج از دمای یخ‌زدگی چون قابل برگشت و استرداد نیست، مازادش به مردم عادی تزریق می‌شود، کل ماجرا همین بود. اتفاقی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد.»

حسینی می‌گوید امیدوار است که واکسیناسیون با بهترین واکسن موجود برای «هموطنانش در ایران» فراهم شود و مردم از این مصیبت رها شوند. پاکزاد در ادامه از بازیگر «آن شب» (The Night) در مورد پروژه‌ی بعدی‌اش در آمریکا می‌پرسد. حسینی می‌گوید فیلم دوم خود را نیز در این کشور ساخته است: «حالا شهاب حسینی می‌گوید که این روزها مشغول ساخت فیلم «فاینال اکت» (Final Act) با بازیگری سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی بوده است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۰۴:۴۲

جالبه اینایی که اعتراض می‌کنن چرا شهاب حسینی واکسن زده، همونایی هستن که موقع فوت میناوند و انصاریان اعتراض می‌کردن که چرا زودتر بهشون واکسن نزدن که کرونا نگیرن! بابا شماها خودتونم نمی‌دونید چی می‌خواید بعد میاید نظر علمی-سیاسی میدید؟! :)

نمایش اسپویل
۹ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳

این همه هجمه برای واکسن زدن یک انسان حالا شهاب حسینی واکسن زده این همه دعوا برای چیه بخاطر اینکه به شما ها اون واکسنو نمی زنند یا دلتون میخواد ایشونم مثل انصاریان و امثال اون جونشون از دست بدن بعد براشون یادبود بگیرید ایشون دوست داشته واکسن آمریکایی بزنه خیلی از بازیگرای خارجی هم دوست ندارن فایزر بزنند این تصمیم کاملا شخصیه با یه واکسن زدن تمام عقاید ایشون رو زیر سوال بردید

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۵:۱۱

مسلمون شما که داری میگی مردم عادی اونجا میرند توی صف برای دریافت واکسنی که مازاد مونده، با چه حکمتی خودتو مردم عادی اونجا فرض کردی؟! شهروندای عادی اونجا که چندین ساله اونجا خونشونه حق دارند مازاد گیرشون بیاد یا یک سلبریتی حکومتی به نرخ روز خور که به تازگی وارد اون کشوری شده که ارباباش هر ثانیه مورد نفرین قرارش میدن؟! این نشون میده شما وجودت ذره ای از انصاف و حق بویی نبرده. این دنیا که براتون خوب شد، امیدوارم آخرت هم به کام شما و امثال شما باشه،تا شاید اونموقع من هم یکم حرص بخورم چرا توی دنیا نتونستم مثل شما باشم.

نمایش اسپویل
۴ اسفند ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷

مرتیکه لجن نون به نرخ روز خور از همون سال پیش برا شرکت کردن یا نکردن تو جشنواره فجر ۹۸ بعد کشتار مردم خودش رو نشون داد کاملا .

نمایش اسپویل
۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۵۴

الان برای من یه سوال پیش میاد ایشون واکسن فایزر زدن به قول رهبر فرزانشون قراره بمیرن یا بقول تبریزیان از مقام انسانی خارج شدن وتولید کننده ویروس همجنس بازی شده

نمایش اسپویل
بیشتر