news-background
news-background

واکنش «سیمو لو» به کسانی که او را برای بازی در نقش Shang-Chi مارول «بیش از حد زشت» می‌دانند

این بازیگر در صفحه‌ی فیسبوک خود می‌نویسد: «من به توانایی‌های خود اعتماد کامل دارم و اجازه نمی‌دهم نظرات دیگران شخصیت مرا شکل دهند.»

یکی از مهمترین شخصیت‌هایی که جولای گذشته توسط مارول در کامیک کان سن دیه‌گو معرفی شد شخصیت «شنگ-چی» با بازی «سیمو لیو» در فیلم «شنگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) بود. این اولین بار است که یک بازیگر ابرقهرمان آسیایی تبار نقش اصلی فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» را ایفا می‌کند. لیو پس از بازی در سیتکام کانادایی «آسودگی کیم» (Kim's Convenience) فرصت تبدیل شدن به یک ستاره‌ی بین‌المللی را دارد اما به نظر می‌رسد که همه از این بابت خوشحال نیستند. کانال یوتیوب Asian Boss هفته‌ی گذشته با انتشار ویدیویی صلاحیت لیو برای بازی در نقش اصلی فیلم را براساس ظاهر فیزیکی او زیر سؤال برده است. این نشریه به خیابان‌های چین می‌رود تا نظر مردم این کشور را در این باره جویا شود که آیا لیو برای نقش جدیدش «بیش از حد زشت» است یا نه.

لیو در واکنش به این ویدیو در صفحه‌ی فیسبوک خود نوشت: «بسیاری از آموزگاران فکر می‌کردند که من به هیچ جا نخواهم رسید، بسیاری از تهیه‌کنندگان، کارگردانان، نویسندگان و بازیگران توانایی بازیگر مرا زیر سؤال بردند و در برنامه‌ها، مراسم‌ها و مباحثات نپذیرفتند. در تمام طول دوران بازیگری‌ام همواره مرا سرزنش کردند. علت اینکه هنوز پابرجا ایستاده‌ام این است که بر روی خود متمرکز شده‌ام، من به توانایی‌های خود اعتماد کامل دارم و اجازه نخواهم داد که نظر فردی شخصیت مرا شکل دهد.»

لیو ۳۰ ساله در ادامه نگاه خوش‌بینانه‌تری به این حواشی دارد و می‌گوید: «من هرگز تلاش نکرده‌ام صدای اعتراض فردی را فرونشانم – اقدامی است بی‌حاصل (به ویژه وقتی که کسی ویدیوی یوتیوب بسازد). در عوض، مهم این است که بیاموزی صدای اعتراضات و انتقادات را از بین نبری و مشکلی با آن‌ نداشته باشی. به کار خود مشغولم و هنوز به خاطر فرصتی که در اختیار من گذاشته‌اند در پوست خود نمی‌گنجم.»

کانال یوتیوب Asian Boss دارای ۱.۷ میلیون مشترک و پس از راه اندازی در اکتبر ۲۰۱۷ ویدوهایش با بیش از ۲۷۶ میلیون بازدید همراه بوده است. لیو در مورد این کانال می‌گوید: «صمیمانه امیدوارم که این کانال یوتیوب به مسائل با نگاه ژورنالیستی‌تری انتقاد کند.»

«شنگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» به کارگردانی «دستین دنیل کرتون» ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید