news-background
news-background

واکنش «سباستین استن» به شایعه بازی او در نقش «لوک اسکای‌واکر» جوان

هواداران «جنگ ستارگان» (Star Wars) مدت‌هاست در مورد بازیگر نقش «لوک اسکای‌واکر» جوان در فیلم‌ها و سریال‌های این چندگانه گمانه‌زنی می‌کنند. «سباستین استن» که به‌تازگی در سریال «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and The Winter Soldier) دیزنی+ دیده شده، یکی از گزینه‌های احتمالی است.

استن ۳۸ ساله اخیراً در مصاحبه با «صبح به‌خیر آمریکا» (Good Morning America) به این شایعه واکنش نشان داده و می‌گوید پیش از اینکه بخواهد در مورد این نقش فکر کند، مایل است از همیل کسب اجازه کند.

«رابین رابرتس» مجری برنامه می‌گوید: «مردم می‌خواهند بدانند که نقش لوک اسکای‌واکر جوان را بازی می‌کنید یا نه. حتی «مارک همیل»، خود «لوک اسکای‌واکر» با ارسال یک توییت حمایت خود را نشان داده است.»

استن به‌سرعت جواب می‌دهد:‌ «خوب اگر «مارک همیل» شخصاً با من تماس بگیرد و بگوید که احساس می‌کند باید این نقش را با من به اشتراک بگذارد، آن‌گاه باور می‌کنم. تا آن زمان، باور نمی‌کنم.»

استن در سریال «فالکن و سرباز زمستان» و دیگر فیلم‌های مارول از جمله «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) نقش «باکی بارنز» یا «سرباز زمستان» را بازی کرده است. پیش‌تر گزارش شده بود که سریال «فالکن و سرباز زمستان» دست کم برای سه اسپین‌آف دیگر مقدمه‌چینی می‌کند.

«فالکن و سرباز زمستان» جمعه‌ها از دیزنی+ روی ایر می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید