news-background
news-background

واکنش سازندگان سریال The Boys به افرادی که به نشانه حمایت از ترامپ مثل شخصیت شرور «هوملندر» لباس پوشیدند

«اریک کریپکی» در مورد آن دسته از طرفداران ترامپ که مانند شخصیت شرور «پسران» لباس پوشیده‌اند می‌پرسد: «آیا واقعاً سریال را دیده‌اند؟»

 

گروهی از هواداران «دونالد ترامپ» هفته‌ی گذشته در تجمعی در واشینگتن دی.سی. به شکل «هوملندر»، شخصیت شرور نژادپرست و سادیستی سریال «پسران» (The Boys) با بازی «آنتونی استار» دیده شدند. این تجمع برای حمایت از ترامپ به دنبال شکستش در مقابل «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده بود، اما «اریک کریپکی» شورانر سریال دقیقاً نمی‌داند چرا یک نفر باید از شخصیت «هولمندر» به نشانه‌ی حمایت استفاده کند. کریپکی در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «آیا آن‌ها واقعاً سریال را دیده‌اند؟» اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شخصیت «هوملندر» در طول دو فصل سریال «پسران» به یک ناسیونالیست بیگانه‌هراس، یک خودشیفته‌ی ضد زن، و قاتلی تبدیل شد که با یک رهبر نازی ارتباط برقرار می‌کند. کریپکی به حامیان ترامپ یادآور می‌شود که برابر دانستن رئیس جمهور با «هوملندر» هیچ ربطی به ستایش از ترامپ ندارد. استار نیز در شبکه‌های اجتماعی به این رفتار هواداران رئیس جمهور واکنش نشان داده و می‌نویسد: «هنر احمق و بی‌شعور بودن.»

استار پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» در مورد این شخصیت گفته بود: «او از نظر جسمانی قدرتمندترین و خطرناک‌ترین مرد دنیاست، اما همیشه، و از همان ابتدا، او را ضعیف‌ترین شخصیت سریال می‌دیدم، از نظر احساسی و شاید بتوان گفت روحی. او در واقع انسانی درمانده است. ناموفق است. او نمی‌تواند انسانیت خودش را درک کند. اگر او را با سوپرمن قیاس کنید، کریپتونیت او انسانیتش است و دائماً سعی می‌کند از آن دوری کند اما نمی‌تواند بگریزد. یکی از مهم‌ترین مسائل این است که همیشه ضعف او را ببینید. این یک ضعف است.»

استار در مورد وضعیت «هوملندر» در فصل سوم «پسران» می‌گوید: «اریک دو کلام بیشتر در مورد فصل سوم به من نگفته. توصیف او برای هوملندر در فصل سوم این بود: «در دو کلام،  روانی آدمکش.» این تمام چیزی است که می‌دانم.»

پخش فصل دوم سریال «پسران» پاییز امسال از آمازون پرایم ویدیو به پایان رسیده است. آمازون و کریپکی قرار است یک سریال اسپین‌آف با تمرکز بر روی شخصیت‌های ابرقهرمان در کالج بسازند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید