news-background
news-background

واکنش «راسل کرو» به کاربری که فیلم Master and Commander او را دوای درد بی‌خوابی در پاندمی دانست

پس از آنکه «راسل کرو» یکشنبه ۱۷ ژانویه به یک توییت در مورد خواب-آور بودن درام جنگی «ناخدا و فرمانده: آخر دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World) واکنش نشان داد، بحث داغی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد.

یکی از کاربران توییتر با ارسال تصویری از کرو در فیلم نوشت: «بسیاری از مردم در پاندمی از نداشتن خواب کافی رنج می‌برند. اجازه دهید فیلم «ناخدا و فرمانده» را پیشنهاد کنم که راسل کرو معمولاً جذاب و جالب توجه در آن بازی می‌کند. در گذشته هیچ‌وقت نمی‌توانستم بیشتر از ده دقیقه از آن را ببینم. قابلی نداشت. راسل متشکریم.»

این کاربر حساب کاربری کرو را تگ می‌کند تا توییت او دیده شود و این اتفاق می‌افتد. کرو در پاسخ می‌نویسد: «مشکل بچه‌های امروز همین است. بی‌دقتی. فیلم «پیتر ویر» درخشان است. یک داستان حماسی، پر از جزئیات و نیازمند دقت در مورد پایبندی به امپراطوری و نظام وظیفه، صرف نظر از بهای آن. فیلمبرداری «راسل بوید» بی‌نظیر است و ساوندترکی باشکوه دارد. قطعاً فیلمی برای بزرگسالان است.»

واکنش کرو سبب شد که کاربران این شبکه‌ی اجتماعی فرصتی برای تجلیل از این فیلم تاریخی پیدا کنند. «جاش گد» بازیگر یکی از افرادی بود که این اثر را «یک فیلم بی‌نقص» خواند. «پیتر رمزی» کارگردان انیمیشن برنده‌ی اسکار «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spiderverse) نیز نوشت: «آن یارو یک احمق است راسل. پیتر ویر خداست، فیلمش و بازی شما در آن شگفت‌انگیز است. سپاسگزارم.»

فیلم «ناخدا و فرمانده» در هفتاد و ششمین مراسم اسکار ۱۰ نامزدی از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کرد و در بخش بهترین فیلمبرداری و بهترین تدوین صدا برنده‌ی جایزه شد. در سال ۲۰۰۳ بسیار از منتقدین از این فیلم تمجید کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۲۶

واقعا فیلم کسل کننده و خواب آوری بود

نمایش اسپویل
۲۹ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹

کرو در پاسخ می‌نویسد: «مشکل بچه‌های امروز همین است. بی‌دقتی. فیلم «پیتر ویر» درخشان است. یک داستان حماسی، پر از جزئیات و نیازمند دقت در مورد پایبندی به امپراطوری و نظام وظیفه، صرف نظر از بهای آن. فیلمبرداری «راسل بوید» بی‌نظیر است و ساوندترکی باشکوه دارد. قطعاً فیلمی برای بزرگسالان است.» واکنش کرو سبب شد که کاربران این شبکه‌ی اجتماعی فرصتی برای تجلیل از این فیلم تاریخی پیدا کنند. «جاش گد» بازیگر یکی از افرادی بود که این اثر را «یک فیلم بی‌نقص» خواند. «پیتر رمزی» کارگردان انیمیشن برنده‌ی اسکار «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spiderverse) نیز نوشت: «آن یارو یک احمق است راسل. پیتر ویر خداست، فیلمش و بازی شما در آن شگفت‌انگیز است. سپاسگزارم.»

نمایش اسپویل