news-background
news-background

واکنش «دونالد ترامپ» به جنجال‌های Borat 2: رفتار «ساشا بارون کوئن» خنده‌دار نیست [به‌روز‌رسانی با پاسخ بارون کوئن:] «من هم تو را خنده‌دار نمی‌دانم اما دنیا به تو می‌خندد»

به‌روز‌رسانی: «ساشا بارون کوئن» در واکنش به اظهارات «دونالد ترامپ» در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «دونالد – بابت تبلیغ رایگان «بورات» متشکرم! باید اعتراف کنم که من هم تو را خنده‌دار نمی‌دانم. اما تمام دنیا به تو می‌خندد. همیشه به دنبال بازیگری بوده‌ام که نقش یک دلقک نژادپرست را بازی کند، شما هم که بعد از ۲۰ ژانویه به یک شغل نیاز پیدا می‌کنید. بیایید مذاکره کنیم!»

پیش‌تر: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به فیلم «بورات ۲» (دانلود فیلم Borat 2 با لینک مستقیم) و حواشی آن واکنش نشان داد. در این دنباله که پس از ۱۴ سال ساخته شد صحنه‌ای وجود دارد که «رودی جولیانی» وکیل ترامپ پس از مصاحبه با دختر شخصیت «بورات» با بازی «ماریا باکالووا» که خود را یک گزارشگر معرفی می‌کند، روی تخت اتاق خواب یک هتل دراز می‌کشد تا به ظاهر میکروفن را از لباس خود خارج کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«استیو هرمان» گزارشگر «صدای آمریکا» می‌گوید وقتی خبرنگاران جمعه گذشته از ترامپ پرسیدند آیا این صحنه از فیلم «بورات ۲» را دیده است یا نه جواب داده است: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده. اما سال‌ها قبل، وقتی [بارون کوئن] سعی کرد مرا فریب دهد تنها کسی بودم که پاسخ منفی دادم. او حقه‌باز است و رفتارش هیچ خنده‌دار نیست. به نظر من او یک انسان عجیب و غریب است.»

به نظر می‌رسد که ترامپ به یکی از بخش‌های «علی جی شو» (Da Ali G Show) ارجاع می‌دهد وقتی که کمدین در ظاهر «علی جی» پیشنهاد پوشیدن دستکش برای جلوگیری از ریخته‌شدنش روی دست را می‌دهد. ترامپ آن مصاحبه را ترک کرد و سپس به «نیویورک تایمز» گفت: «فکر کردم واقعاً عقب‌افتاده است. یک فریب‌کاری کامل بود. اما دخترم ایوانکا آن را دید و گفت که به نظرش بسیار جذاب آمده.»

جولیانی ادعای هر گونه رفتار ناشایست را رد می‌کند و می‌گوید در آن لحظه در حال مرتب کردن لباسش بوده. بارون کوئن در واکنش به این ادعای او در توییتر می‌نویسد: «من در اینجا از رودولف جولیانی شهردار آمریکایی دفاع می‌کنم. آنچه که یک برخورد شهوت‌انگیز معصومانه میان یک مرد مشتاق و یک دختر ۱۵ ساله بود، توسط رسانه‌هایی که اخبار کذب منتشر می‌کنند به عملی تهوع‌آور تبدیل شد.»

«بورات: فیلم‌سینمایی بعدی» جمعه گذشته از آمازون پرایم ویدیو منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید