news-background
news-background

واکنش «جیمز کوردن» به رسوایی Carpool Karaoke

با هویدا شدن حقیقت در مورد یکی از محبوب‌ترین بخش‌های برنامه‌ی شامگاهی «جیمز کوردن» (دانلود سریال The Late Late Show با لینک مستقیم)، مجری بریتانیایی با اتهامات زیادی مواجه شد.

اخیراً ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد خودروی بخش «کارپول کارائوکه» در شوی کوردن در واقع هرگز جابه‌جا نمی‌شود و با چرخ‌های کمکی حرکت می‌کند. پیش از این تصور می‌شد که او در این بخش از برنامه در حال رانندگی است و به همراه سلبریتی‌ها ترانه‌های معروف را هم‌خوانی می‌کند.

کوردن پیش از آنکه این حقیقت را تأیید کند نفس عمیقی می‌کشد و می‌گوید بنا به دلایل امنیتی در آن روز به چنین اقدامی دست زده و می‌ترسیده که «محو چشمان «جاستین بیبر»»، مهمان آن قسمت برنامه شود. با این حال تأکید می‌کند که تنها در حالی که او قصد انجام کارهایی مثل رقصیدن یا عوض کردن لباس باشد از این روش استفاده می‌کند و گاهی واقعاً اتومبیل را می‌راند.

بسیاری از رسانه‌ها حرف‌های کوردن را باور نمی‌کنند و حتی اظهاراتش را «بزرگ‌ترین دورغ [تاریخ] پس از بابا نوئل» نامیده‌اند.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷

بیان ایران و به بزرگترین دروغ های تاریخ گوش بدن. خیلی جالبه که دغدغه هاشون اینقدر بامزه است.

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۹

برنامه طنزه، و اینم یه شوخیه از این خبر برای شوخی و طنز بیشتر دارن استفاده میکنن یعنی حداقل از خنده های تماشاچیا متوجه نمیشین؟!!!

نمایش اسپویل
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۳۹

Who the hell cares?

نمایش اسپویل