news-background
news-background

واکنش «جنیفر لوپز» به ادعای شهوت‌انگیز بودن بیش از حد اجرای او و شکیرا در سوپر بول

«جنیفر لوپز» شنبه شب از اجرای خود در مسابقه‌ی سوپر بول اخیر به همراه شکیرا دفاع کرد. او در مصاحبه با ورایتی ادعای «بیش از حد شهوت‌انگیز» بودن اجرای خود را رد کرد و گفت: «راستش فکر می‌کنم این ادعا احمقانه است.» اجرای شکیرا و لوپز در یکشنبه گذشته شامل رقص با میله می‌شد و هر دو خواننده‌ی لاتین تبار به اصالت کلمبیایی و پورتو ریکویی خود ادای دین کردند. لوپز می‌گوید: «هر دوی ما خوانندگانی قابل‌احترام هستیم و هر دو مادریم و بچه داریم و از تأثیر رفتار خود آگاهیم. ما اجرایی داشتیم که به نظر من تجلیلی بود از زنان و فرهنگ لاتین ما که فکر می‌کنم بسیار خوب ترتیب داده شد. با آن دسته‌ی کوچکی از افراد که می‌خواهند واکنش منفی نشان دهند حتی حاضر نیستم وارد بحث شوم.»

لوپز آن شب را «شگفت‌انگیز» می‌خواند و می‌گوید اجرای آن‌ها با استقبال مخاطبین سراسر دنیا مواجه شده است. او می‌گوید: «پیام دفاع از خود، زن بودن – این چیزی است که می‌خواهم به دختران کوچک فرستاده شود – همه چیز در مورد شماست – به آن افتخار کنید. من به اجرای آن شب افتخار می‌کنم.» لوپز در مراسم اهدای جوایز «ایندیپندنت اسپریت» حاضر شده و نامزد دریافت بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای بازی در فیلم «اغواگران» (دانلود فیلم Hustlers با لینک مستقیم) بود.

«دی اسنایدر» خواننده‌ی راک آمریکایی از جمله افرادی بود که به اجرای سوپر بول لوپز تاخت و آن را برای مخاطبین خانوادگی NFL بیش از اندازه شهوت‌انگیز دانست و گفت یک گروه راک می‌توانست اجرای بهتری در این مسابقات داشته باشد. اسنایدر در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «شروع با رقص میله، ضربه زدن به باسن، و خاتمه با تکان دادن باسن. اگر این کارها لازمه‌ اجرا در مسابقات سوپر بول است، هیچ‌یک از گروه‌های راکی که می‌شناسم نه می‌توانند و نه می‌خواهند که چنین کنند.»

لباس ورساچه لوپز در اجرای سوپر بول هم اعتراض انجمن‌های حمایت از حقوق حیوانات را در پی داشت. این لباس از پرهای رنگی ساخته شده و پرچم آمریکا و پورتو ریکو را شکل داده بود. دختر او «اما» در این اجرا بخشی از ترانه‌ی «زاده‌ی آمریکا» اثر «بروس اسپرینگستین» را خواند. اما انجمن PETA معتقد است که این پرچم می‌توانست بدون کشتن پرندگان ساخته شود. «ماریل هان» استایلیست اصلی ظاهر لوپز فاش کرده است که ۴۰ هزار پر برای این پرچم به کار برده شده است. PETA سپتامبر گذشته هم به لباس خز لوپز در فیلم «اغواگران» معترض شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۵۵

این دو تا تن فروش رقاص برهنه یا استریپ‌تیز هستند. کی هنرش از غرب به ایران صادر بشه خدا میدونه

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۵۲

یک زمانی در این مراسم، هنرمندان درجه یکی مثل تام پتی اجرا میکردند، نه این هرزه ها. هنرمندانی که موسیقی می نواختد، نه این تن فروشان.

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۰۹

بنده خدا استریپ کلاب با زمین مسایقه اشتباه گرفته

نمایش اسپویل
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۰۴

"این ادعا احمقانه است" چون چیز جدیدی اتفاق نیفتاده! آزادیِ بیش از اندازه موجب جنون جنسی در کشورهای غربی شده و قرار نیست اوضاع از دیروز بهتر باشه.

نمایش اسپویل
۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۴۹

به نظرم در حال حاضر جامعه خودمون این روزها بیشتر در جنون جنسی گرفتاره تا غرب. برای اینکه بدبختهای ندید بدید، تو قفسی که براشون ساخته شده، دارن از فرهنگ غرب تقلید می کنند شما هم انگار خیلی از فرهنگ غرب ناآگاهی

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۵۷

من از آماری که خودشون میدن صحبت میکنم نه چیز دیگه بله کشور خودمون هم متاسفانه درگیره...ولی ذره ای قابل قیاس نیست به هیچ وجه! منم اروپا و آمریکا فامیل و آشنا دارم...شما هم به فامیلاتون سلام برسونین بگین وقت کردن از خونه برن بیرون!

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲

جنون جنسی! فکر کنم شما تمرکزتون روی صنعت پ-و-ر-ن این کشورهاست که فکر میکنید کشورهای غربی در جنون جنسی به سر میبرند! از هر فامیل و آشنایی که در این کشورها ساکن هستند میپرسم، اغلب از بالا بودن اعتقادات و پای بند بودن خانواده های غربی به ارزشهای اخلاقی و ... میشنوم. به نظرم در حال حاضر جامعه خودمون این روزها بیشتر در جنون جنسی گرفتاره تا غرب.

نمایش اسپویل