news-background
news-background

واکنش تهیه‌کننده Normal People به پخش صحنه‌های جنسی سریال در سایت‌های مستهجن

یکی از سایت‌های مستهجن پس از اعتراض تهیه‌کننده صحنه‌ها را حذف کرده است.

سریال درام «انسان‌های معمولی» (دانلود سریال Normal People با لینک مستقیم) پس از انتشار ۱۲ اپیزود فصل اول آن از طریق شبکه‌ی هولو جنجال آفرید. صحنه‌های جنسی این مجموعه موجب نوشته شدن مقالات بسیار زیادی شد و نشریات زیادی را به مصاحبه با «دیزی ادگار-جونز» و «پل مسکال» ستارگان سریال وادار کرد. اخیراً یک ویدیوی ۲۲ دقیقه‌ای منتخب از این صحنه‌ها به یکی از سایت‌های مستهجن پربیننده راه پیدا کرده و «اد گینی» تهیه‌کننده‌ی سریال را به واکنش در مورد پخش این سکانس‌ها مجبور کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گینی در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: «به‌شدت مأیوس شدیم که بخش‌های منتخب سریال «انسان‌های معمولی» به این شکل استفاده شد. این کار نقض قانون کپی رایت است و مهم‌تر از آن برای بازیگران و گروه نویسندگان عمیقاً توهین‌آمیز است. اقدامات لازم برای حذف این محتوا از آن پلتفرم را انجام داده‌ایم.»

این ویدیوی ۲۲ دقیقه‌ای پس از اعتراض تهیه‌کنندگان از سایت مستهجن حذف شده است. با این حال، ورایتی گزارش می‌دهد که کات‌های غیرقانونی دیگری از «انسان‌های معمولی» در دیگر وب‌سایت‌های مستهجن به اشتراک گذاشته شده و گردانندگان آن‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است. پیش‌تر سریال «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) نیز با مسائل مشابهی روبرو شده بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

ورایتی می‌نویسد: «تهیه‌کنندگان اجازه دارند با همکاری کمپانی‌های ضد-سرقت آثار پلتفرم‌های به اشتراک گذاری ویدیو را اسکن و محتوای نقض کننده‌ی قوانین را شناسایی کنند.»

فصل اول «انسان‌های معمولی» به نویسندگی «سالی رونی» نویسنده‌ی رمانی به همین نام و «آلیس برچ» اواخر آوریل گذشته منتشر شد. «هتی مک‌دونالد» و «لنی ایبراهامسن» تمامی اپیزودهای این سریال که با همکاری هولو و بی‌بی‌سی به تولید رسیده است را کارگردانی کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸

فکنم این سریال بینندە کمی داشتە میخان با این کارا بینندە جزب کنن :/

نمایش اسپویل
۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹

دقیقا میخواستم همینو بگم :))

نمایش اسپویل