news-background
news-background

واکنش «تام فلتون» بازیگر Harry Potter به شایعه رابطه‌اش با «اما واتسون»

 

فلتون می‌گوید: «دوستش دارم. امیدوارم که پاسخ این ستایش را بدهد.»

 

«تام فلتون» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) به شایعه رابطه عاشقانه با «اما واتسون» واکنش نشان داده است. واتسون و فلتون در فیلم‌های «هری پاتر» به ترتیب نقش «هرمیون گرنجر» و «دراکو مالفوی» را بازی کرده‌اند. به دنبال پایان چندگانه سینمایی «هری پاتر» در سال ۲۰۱۱، این دو بازیگر رابطه دوستانه خود را حفظ کرده‌اند، اما هواداران گمانه‌زنی می‌کنند که آن‌ها رابطه‌ای رمانتیک با دارند.

فلتون در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» به این شایعه واکنش نشان داده و پس از سکوتی طولانی و خنده‌ای عصبی می‌گوید: «فکر کردم سکوتم گویای همه‌چیز باشد.» او می‌افزاید: «اگر اصلاً این حرف معنایی داشته باشد باید بگویم که چیزی شده‌ایم، چون برای مدتی طولانی بسیار نزدیک بودیم. دوستش دارم. امیدوارم که پاسخ این ستایش را بدهد.»

فلتون اضافه می‌کند: «در مورد جنبه رمانتیکش، فکر می‌کنم رابطه‌ای اسلیترین-گریفندور مانند باشد تا رابطه تام و اما. قطعاً به او علاقه دارم. اینکه عضوی از آن گروه بودم، و او تنها عضو دختر بود، قطعاً جوان‌ترین دختر گروه بود، و با چیزهایی بزرگ شدم که او بزرگ شد، به‌شدت هیجان‌انگیز بود. کاری می‌کنید که گریه کنم، اما نه، فکر می‌کنم که او تأثیری خارق‌العاده روی دنیا داشت.»

واتسون که در حال حاضر با «لئو رابینسون» قرار می‌گذارد، اخیراً در مورد شایعه کناره‌گیری از بازیگری بیانیه‌ای منتشر کرد و در صفحه توییترش نوشت: «هواداران عزیز، شایعه‌ها در مورد اینکه آیا نامزد کرده‌ام یا نه، و آیا بازیگری‌ام را «به حالت تعلیق» درآورده‌ام یا نه، راهی برای جذب کلیک است هر بار که فاش می‌کنند حقیقت دارند یا ندارند. اگر خبری باشد – قول می‌دهم با شما به اشتراک بگذارم.»

واتسون پیش‌تر در مصاحبه با مجله «سونتین» گفته بود: «در دو فیلم اول، علاقه شدیدی به تام فلتون داشتم. او اولین کراش من بود. این را کاملاً می‌داند. در موردش حرف زده‌ایم – هنوز به آن می‌خندیم. حالا دوستان خوبی برای یکدیگریم، و این خیلی خوب است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷

بسیار جالب

نمایش اسپویل