news-background
news-background

واکنش «برندن فریزر» به استقبال هواداران مشتاق بازگشت او با فیلم‌های جدید اسکورسیزی و آرونوفسکی

فریزر با فیلم‌های «قاتلین ماه گل» و «نهنگ»، رنسانسی شبیه به «کیانو ریوز» را در هالیوود تجربه خواهد کرد.

 

چند هفته قبل گزارش شد که «برندن فریزر» در وسترن پرخرج «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» به «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی‌کاپریو» پیوسته است. هواداران از اضافه شدن فریزر به فیلم هیجان‌زده شدند و در شبکه‌های اجتماعی اصطلاح «برنیسانس» را با ترکیب «برندن» و «رنسانس» برساختند. فریزر به‌تازگی در فیلم «حرکت ناگهانی ممنوع» (No Sudden Movie) «استیون سودربرگ» دیده شده و در «نهنگ» (The Whale) برای «دارن آرونوفسکی» مقابل دوربین رفته است. این هفته اظهارات یکی از هواداران در دیداری مجازی فریزر را احساساتی کرد.

فریزر اخیراً از اوکلاهوما، جایی که «قاتلین ماه گل» در حال فیلمبرداری است، در یک جلسه مجازی حاضر شده است. او در این فیلم نقش وکیلی به نام «دابلیو.‌اس. همیلتون» را بازی می‌کند. «قاتلین ماه گل» بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دیوید گرن» ساخته می‌شود. داستان فیلم در مورد قتل‌های قبیله سرخ‌پوست اوسج در دهه ۱۹۲۰ است. این پروژه اولین روزهای شکل‌گیری اف‌بی‌آی و آغاز تحقیقات آن‌ها در مورد این قتل‌ها را بررسی می‌کند.

فریزر به شوخی می‌گوید از اینکه قرار است به زودی با دی‌کاپریو و دنیرو همکاری کند بیمار شده. یکی از هواداران به این بازیگر می‌گوید: «اینترنت پشت تو است! همه ما از تو حمایت می‌کنیم. افراد بسیار زیادی هستند که تو را خیلی دوست دارند، همه ما پشتیبانت هستیم و مشتاقیم که ببینیم پروژه بعدی‌ات چیست.» فریزر احساساتی می‌شود و به سختی می‌تواند کلمه‌ای به زبان آورد و تنها می‌گوید: «شرمنده‌ام نکن، خانم.»

این احتمال وجود دارد که «نهنگ» که فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده پیش از «قاتلین ماه گل» اکران شود. این پروژه در ماه ژانویه معرفی شد و تازه‌ترین اثر آرونوفسکی پس از «مادر!» (mother!) خواهد بود که میان منتقدین دودستگی ایجاد کرد. فریزر در این فیلم نقش یک معلم انگلیسی را بازی می‌کند که از اضافه وزن شدید رنج می‌برد و در تلاش است رابطه خود با دختر نوجوانش را بهبود بخشد. این فیلم از نمایشنامه‌ای تحسین‌شده نوشته «ساموئل دی. هانتر» اقتباس شده است.

  https://www.tiktok.com/@littlelottiecosplay/video/6994167027736874246

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۴۰

خیلی خیلی براش خوشحالم .. برندن اتفاقات بسیار تلخی رو مدت زیادی به خصوص در چند سال اخیر تجربه کرد و هیچ حمایتی نشد! امیدوارم با این پروژه های جدید برگرده به دوران اوج خودش و درخشش دوبارش رو ببینیم ✌️❤️

نمایش اسپویل