news-background
news-background

واکنش «استیون کینگ» به فیلم‌های Last Night in Soho ادگار رایت و Dune ویلنوو

فیلم «آخرین شب در سوهون (Last Night in Soho) «ادگار رایت» آخر هفته آینده پس از یک سال تأخیر سرانجام اکران خواهد شد. در آستانه نمایش این فیلم در سراسر دنیا، «استیون کینگ» استاد ژانر وحشت در شبکه‌های اجتماعی به ستایش از آن پرداخته است.

کینگ می‌نویسد: «نگاهی زودتر از موعد به «آخرین شب در سوهو» انداختم، و می‌خواهم دوباره ببینمش وقتی که جمعه آینده اکران شد. به ندرت پیش می‌آید که فیلمی را دو مرتبه ببینم – فیلم‌های خوب زیادی عرضه شده – اما این یکی ویژه است. سفر در زمان و یک گره داستانی.» رایت در واکنش به این توییت می‌نویسد: «بدون آثار این مرد «آخرین شب در سوهو» خلق نمی‌شد، پس این اظهار نظر زیبا سال من را ساخت.»

رایت در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» در مراسم افتتاحیه فیلم گفته بود: «راستش فکر نمی‌کنم می‌توانستم این فیلم را بسازم اگر در سنین نوجوانی، یعنی ۱۳ یا ۱۴ سالگی کتاب‌های او را نخوانده بودم. جدا از عناصر ژانر وحشت، او همیشه در کتاب‌هایش ارجاعاتی به موسیقی می‌کند، و این چیزی بود که در خاطر من ماند.»

«کریستی ویلسون-کایرنز» همکار نویسنده رایت در «آخرین شب در سوهو» اضافه می‌کند: «با [آثار] استیون کینگ بزرگ شدم. ادگار آن توییت را برای من ارسال کرد و من آن را یک راست برای مادرم فرستادم در حالی که ساعت ۳ نیمه شب در بریتانیا بود و باعث شد که با من تماس بگیرم و جیغ بزند. یکی از هواداران استیون کینگ هستم و چنین بازخورد و تحسینی از سوی او مثل رؤیایی است که به حقیقت تبدیل شده.»

«آخرین شب در سوهو» با بازی «آنیا تیلور-جوی»، «توماسین مک‌کنزی» و «مت اسمیت» در ال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۳ ردصد دریافت کرده است. این فیلم ۲۹ اکتبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

کینگ دوشنبه این هفته در توییت دیگری از فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» گفته بود. این فیمل که ارجاعات مختلفی به فرهنگ و تمدن خاور میانه می‌دهد، پس از پخش از اچ‌بی‌او مکس در تاریخ ۲۲ اکتبر در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز بوده و به دنبال فروش ۴۰ میلیون دلاری‌اش در افتتاحیه داخلی سرانجام از استودیوی لجندری برای قسمت دوم چراغ سبز دریافت کرده است.

کینگ معتقد است که فیلم کمی طولانی است: امروز بعد از ظهر با همسرم دیدمش. خیلی طولانی اما خیلی خوب بود. باورش سخت است که می‌توانیم چنین جلوه‌های ویژه‌ شگفت‌انگیزی خلق کنیم اما هنوز نمی‌توانیم در جهان صلح به پا داریم.»

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید