news-background
news-background

واکنش‌ها به درگذشت «چادویک بوزمن»؛ «در اقتدار بیارام، پادشاه»

«جوردن پیل» در صفحه‌ی توئیتر خود درگذشت بوزمن را «غمی ویرانگر» خوانده است.

 

به دنبال درگذشت «چادویک بوزمن» در سن ۴۳ سالگی، سینماگران در شبکه‌های اجتماعی به او ادای احترام کردند. خانواده‌ی بوزمن ۲۸ آگست تأیید کرد که این بازیگر پس از چهار سال مبارزه با سرطان از دنیا رفته است. بوزمن بیشتر به خاطر بازی در نقش «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) شناخته می‌شد، اما آثار دیدنی دیگری از او در فیلم‌های «۴۲» (دانلود فیلم 42 با لینک مستقیم) و «برخیز» (دانلود فیلم Get on Up با لینک مستقیم) به جا مانده است. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«مارک رافلو» همبازی بوزمن در فیلم‌های «انتقام‌جویان» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم)، در واکنش به درگذشت او نوشت: «تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که مجموع تراژدی‌های امسال با درگذشت «چادویک بوزمن» تنها عمیق‌تر شد. چه مردی، و چه استعداد ممتازی. برادر، تو یکی از بهترین‌های تاریخ بودی و بهترینی تو تنها در حال شروع شدن بود. خداوند دوستت دارد. در اقتدار بیارام، پادشاه.»

«جو بایدن» نامزد ریاست جمهوری حزب دمکرات آمریکا می‌نویسد: «قدرت واقعی «چادویک بوزمن» عظیم‌تر از آن چیزی بود که روی صفحات نمایش می‌دیدیم.» همکار او سناتور «کاملا هریس» اضافه می‌کند: «او خیلی زود رهسپار شد اما زندگی او تغییر ایجاد کرد.»

«اسکات دریکسون» کارگردان «دکتر استرنج» (دانلود فیلم Doctor Strange با لینک مستقیم) در صفحه‌ی توئیتر خود نوشته است: «وقتی رایان کوگلر اولین بار در کامیک-کان ۲۰۱۶ بازیگران «پلنگ سیاه» را معرفی کرد، در هم شکستم و در حال تماشا اشک می‌ریختم زیرا می‌دانستم که شاهد لحظه‌ای تاریخی در سینما هستم. از دست دادن «چادویک بوزمن» در این روزها و دوران، به‌شکل غیرقابل‌توصیفی اندوه‌بار است.»

«جوردن پیل» کارگردان «برو بیرون» (دانلود فیلم Get Out با لینک مستقیم) می‌نویسد درگذشت بوزمن «غمی ویرانگر» است، در حالی که «متیو ای. چری» برنده‌ی اسکار می‌گوید: «چادویک در این فیلم‌های اکشن ظاهر می‌شد در حالی که با سرطان مبارزه می‌کرد. قدرتمند حتی واژه‌ی درستی برای توصیف او نیست.»

«کوین اسمیت» نویسنده و کارگردان اضافه می‌کند: «من چادویک را زمانی ملاقات کردم که «استن لی» در سالن «چاینیز فورکورت» اثر دست و پای خود را ثبت می‌کرد. او بسیار خوش‌برخورد و کمی مضطرب بود، اما شاهوار – مثل تی‌چالا. و بسیار بااستعداد. اتفاق غم‌انگیزی است.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: «درگذشت چادویک پریشان‌کننده است. او تی‌چالای ما بود، پلنگ سیاه ما، و دوست عزیز ما. هر بار که او روی صحنه قدم می‌گذاشت، پرتو کاریزما و سرور می‌افکند، و هر بار روی پرده دیده می‌شد، چیزی حقیقتاً ماندگار خلق می‌کرد. او نقش افراد فوق‌العاده‌ای را بازی کرد و هیچ‌کس برای این کار بهتر از او نبود. او مردی زیرک و مهربان و قدرتمند به اندازه‌ی همان شخصیت‌ها بود. حالا جایگاهش به عنوان یک نماد تا سال‌ها در کنار همان‌ افراد است. خانواده‌ی استودیوی مارول این فقدان را عمیقاً تسلیت می‌گوید، و ما امشب در کنار خانواده‌ی او سوگوار خواهیم بود.»

«تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس می‌گوید: «چادویک در سینما و زندگی واقعی یک ابرقهرمان بود. تصور کار در این سطح در حال مبارزه با یک بیماری ناممکن است. میراث او به عنوان یک انسان و هنرمند الهام‌بخش میلیون‌ها تن خواهد بود.»

«دنزل واشینگتن» نیز با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «او روحی نجیب و هنرمندی درخشان بود که به واسطه‌ی نمایش‌های به‌یاد‌ماندنی در دوران کوتاه و در عین حال ارزشمند بازیگری‌‌اش تا ابد در ذهن ما خواهد ماند.»

«کریس اوانز» همبازی دیگر بوزمن در صفحه‌ی توئیترش نوشته است: «چادویک انسانی استثنائی بود. یک انسان اصیل واقعی. او هنرمندی عمیقاً متعهد و دائماً کنجکاو بود. هنوز آثار شگفت‌انگیز بسیاری مانده بود که بسازد. قدر رابطه‌ی دوستانه‌مان را می‌دانم. در اقتدار بیارام، پادشاه.»

«ایوا دوورنی»، «وایولا دیویس»، «دان چیدل»، «جفری رایت»، «اپرا وینفری» و «هالی بری» نیز در پیام‌های جداگانه‌ای یاد بوزمن را گرامی داشته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۵۳

Rest in POWER

نمایش اسپویل