news-background
news-background

«وال کیلمر» بازیگر Top Gun در کتابش اعلام کرد که ۲۰ سال گذشته مجرد بوده است

«وال کیلمر» بازیگر فیلم «تاپ گان» (دانلود فیلم Top Gun با لینک مستقیم) و «بتمن برای همیشه» (دانلود فیلم Batman Forever با لینک مستقیم) در کتاب بیوگرافی جدیدش درباره زندگی شخصی‌اش اعلام کرد که در ۲۰ سال گذشته مجرد بوده و هر روز احساس تنهایی کرده است. صداقت او قابل تحسین است. بخشی از کتاب او به نام «من هاکلبری تو هستم: یک شرح حال» (I'm Your Huckleberry: A Memoir) در مجله پیپل منتشر شده است: «من در ۲۰ سال گذشته با کسی دوست نشده‌ام. در حقیقت من بخشی از هر روز ۲۰ سال گذشته تنها بوده‌ام.»

کیلمر ۶۰ ساله دو فرزند به نام‌های «مرسدس» ۲۸ ساله و «جک» ۲۴ ساله از همسر قبلی‌اش «جوآن ولی» دارد. او همچنین در گذشته با «آنجلینا جولی»، «سیندی کرافورد» و «شر» رابطه داشته است. کیلمر که در فیلم جدید «تاپ گان: ماوریک» (دانلود فیلم Top Gun: Maverick با لینک مستقیم) نیز حضور دارد درباره علاقه‌اش به زنان نوشت: «زنان همیشه برای من جالب‌تر از مردان بوده‌اند. شاید به همین دلیل ما با هم کنار می‌آییم. ما (مردان) مانند فیل‌های سر به هوا هستیم و زنان پروانه‌اند.»

او همچنین درباره مبارزه با سرطان گلو در سال ۲۰۱۵ و کمک‌های «شر» به او می‌گوید: «زمانی که «شر» به مغز و قلب شما دست پیدا کند دیگر آن‌ها را ترک نمی‌کند. او برای دوستانش عشق و وفاداری بی نهایتی دارد و این تنها یک دلیل دیگر برای دوست داشتن او است.» اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ۰۸:۲۰

کاش این دری‌وری‌ها رو می‌خوان بگن خودشونو با بقیه‌ی مردها جمع نزنن!

نمایش اسپویل