news-background
news-background

وارنر Wonder Woman 1984 را به کریسمس موکول کرد، Dune در سال ۲۰۲۰ باقی ماند

استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) به کارگردانی «پتی جنکینز» و بازی «گل گدوت» را به ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ موکول کرد. فیلم علمی-تخیلی «تل‌ماسه»‌ (دانلود فیلم Dune 2020 با لینک مستقیم) «دنی ویلنوو» اما در حال حاضر در تاریخ ۱۸ دسامبر باقی ماند. تغییر تاریخ اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» برای اینکه فرصت بیشتری در اختیار «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» قرار بگیرد در طول هفته‌ی گذشته پیش‌بینی شده بود. هرچند وارنرها ادعا می‌کنند که «تنت» در افتتاحیه‌ی داخلی ۲۰.۲ میلیون فروخته، اما بعضی از نشریات بر این باورند که فروش فیلم از ۱۰ میلیون دلار فراتر نرفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تغییر تاریخ اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» که قرار بود ۲ اکتبر روی پرده برود، برای کمک به فروش «تنت» است اما فروش نه چندان رضایت‌بخش این فیلم در هفته‌ی اول ثابت کرد که مخاطبین به هر قیمتی حاضر نیستند به سالن‌های سینما بازگردند. برادران وارنر با گذر از ماه نوامبر در واقع از رویارویی با فیلم‌های «بیوه سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم)، «روح» (دانلود انیمیشن Soul با لینک مستقیم) و «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time to Die با لینک مستقیم) می‌گریزد.

برادران وارنر سابقه‌ی اکران فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» (دانلود فیلم Aquaman با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز وان» در ایام کریسمس را دارد. این فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد. دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» همچون «تنت»، چندین بار تغییر تاریخ اکران را تجربه کرده است. این فیلم ابتدا قرار بود دسامبر سال ۲۰۱۹ اکران شود اما پاندمی کرونا تاریخ اکران دنباله را ابتدا به آگست امسال و سپس اکتبر موکول کرده بود. قسمت اول این چندگانه تابستان سال ۲۰۱۷ روی پرده رفت و ۵۰ درصد فروش خودش را از بازارهای داخلی کسب کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«تل‌ماسه» ویلنوو از طرف دیگر از مدت‌ها قبل قرار است در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران شود. این فیلم همچون «آواتار» و «جنگ ستارگان» کریسمس را برای افتتاحیه‌ی داخلی خود در نظر گرفته است. «تل‌ماسه» و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» هر دو با بودجه‌های نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلاری به تولید رسیده‌اند، بنابراین منطقی است که وارنرها تمایل داشته باشند مانند «تنت» آن‌ها را در سالن‌های سینما اکران کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید